24h購物| | PChome| 登入
2004-07-12 02:44:25| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

母校 "135週年" Open Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我母校St Francis'既Open Day...

下晝食完飯就同班同學一齊返去行下,
順便睇下學校變成點,
睇下D師妹係唔係都依然好似當年既
我地咁薯...哈!哈!哈!

返到去見到Sister Susanna,
佢個樣咁多年都冇變,真係保養得唔錯!
唔知修女會唔會都敷SK II Mask呢...?!

老師們就好明顯殘左,冇辦法啦..
不過佢地好多都認得我同小謙,
最攪笑係見到兩個以前同過班既
同學,竟然係度教緊英文...
個Feel真係好怪...同埋見佢地講野
既態度同表情有D假,攪到氣氛怪怪....
跟住佢仲叫我地入去聽presentation,
當我同呀謙諗緊唔知點推既時候,另一個
舊同學話幾悶!
嘩!我同小謙即刻話:悶?!!唔係呀..?!走先!
(好彩...)

我地仲去左Hall睇左半個鐘多既表演,
係F1 to F3既演出,乜都有既...
有跳舞,音樂,話劇...
跳舞既team真係可以返屋企再練多幾日...^^hahaa
真係唔得呀...救命..師妹都係咁話...
舞姿,樣貌,身材都唔得...連件衫都...唉...
諗諗下..我記得當年F.4都試過上台跳Jazz!^^haha

我地睇到三點幾走左,之後過左旺角買野,
7:20pm再去睇Harry Porter,都幾悶...
咁又一Day啦...
==========================================
PS:聽日我會開始打比大家約出黎食飯!
fit唔到時間去camp,點都要食個飯呀!



台長: 小恩子
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文