24h購物| | PChome| 登入
2004-12-05 23:27:28| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I E P I 籃球隊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

數數手指我都一個月無post野上來lu
因為呢一個月我都無無聊聊咁過~
無乜特別野好講
但我知如果我再唔post野出來就以後無人再會來啦~~~
所以係咁e post我d籃球戰友出來啦~~~

呢個學期開始到而家我都一直keep住每個星期三都會打波
同乜人打???次次唔同嫁喎~~~
我地留學生加外籍老師一team對各個學院院隊
我地呢一team 英文名簡稱係IEPI
iepi係點解??我都唔記得左lu
反正就係國際team啦~~
到而家為至~~~我地team只得七個人~~~
因為其他外國人好多都係唔多識打球
好多都係football~~~
但我地貴精不貴多~~~
只要強.....七個就夠曬數啦~~~
呵呵呵~~~所以到而家我地都未lose過~~
每場都win四十分左右~~~ ^^

而家就介紹下我d team友比你地知啦~~

我地team一共有二個台灣,二個美國
一個香港,一個韓國同埋一個澳門人(即係我啦!!)
其中果二個台灣生就係而家同我一齊搬出去住果二個啦

一個係張相最右邊
唔講唔知呀~~佢已經二十四嫁啦
因為佢在台灣已經當過兵先過來~~
另一個係右邊第三個金色頭髮果個
佢係我來揚州後的第一個朋友~~

而夾在佢地中間果個就係來至韓國既小田~~
佢而家就係住在我地樓上
我地住四樓佢住五樓~~~

另外夾在兩個鬼佬中間果個就係香港人啦
佢同我都係揚大而家唯一既一個港澳學生
你估下佢幾old??我第一次見到佢時
仲以為佢二十八左右啦~~~
原來佢已經三十六嫁啦~~~睇唔出呢~~

至於果兩個鬼佬打波超強~~
左邊藍色衫叫jc,佢打乜位置都得~~
中間果個肥肥地叫andy
佢老婆最近有左~~~
咁岩打波果日話比我地知
所以我地果果咪扮有左大左肚咁囉~~
都幾搞笑嫁~~

我而家覺得我打球強左好多
得閒返到macau同我打下啦~~
呵呵呵

台長: 海龜
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文