24h購物| | PChome| 登入
2008-02-07 19:34:46| 人氣105| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

T.A.T.U-Show Me Love

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

This was an accident
這完全不在意料之中
Not the kind were sirens sound
也並非像船隻被女妖歌聲所誘
Never even noticed
甚至連個徵兆都沒有
We’re suddenly crumbling
我們瞬間就觸礁粉碎

Tell me how you’ve never felt
告訴我妳爲何不曾感覺到
Delicate or innocent
心意動搖或被人誤解
Do you still have doubts that
妳的心裏是否依舊會存疑
Us having makes any sense
存疑我們堅持信念的意義

Tell me nothing ever counts
告訴我一切都別放在心上
Lashing out or breaking down
即使備受打擊甚至遭受折磨
Still somebody loses ’cause
也絕對不會輕易低頭
There’s no way to turn around
只因我們早已無退路可走

Staring at your photograph
雙眼凝視著妳的照片
Everything now in the past
一切都已是過往雲煙
Never felt so lonely
從未感到如此寂寞想念
I wish that you could show me love
祈求的只是妳能給我愛

Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Til You open the door
直到妳把心門敞開

Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Til I’m up off the floor
直到妳的心房有我存在

Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Til its Inside my pores
直到身體發膚全感受到愛

Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Show Me Love
給我愛
Til I’m Screaming for More
直到我大聲要求妳更多的愛

Random acts of mindlessness
沒有目標的行爲漫遊
Commonplaces occurrences
這狀態平凡到不用理由
Chances and surprises
機會和驚喜在生活遊走
Another state of consciousness
只是意識下的另一種展露

Tell me nothing ever counts
告訴我一切都別放在心上
Lashing out or breaking down
即使備受打擊甚至遭受折磨
Still somebody loses ’cause
也絕對不會輕易低頭
There’s no way to turn around
只因我們早已無退路可走

Tell me how you’ve never felt
告訴我妳爲何不曾感覺到
Delicate or innocent
心意動搖或被人誤解
Do you still have doubts that
妳的心裏是否依舊會存疑
Us having makes any sense
存疑我們堅持信念的意義

You play games, I play tricks
妳遊戲人間,我耍弄心機
Girls and girls but you’re the one
女生愛女生,但妳才是唯一
Like the game of pick-up-sticks
像是置身在難解的遊戲裏
Played by *****ing lunatics
我們在被無聊的瘋子耍戲

台長: 風幻
人氣(105) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 好歌 |
此分類下一篇:趙之璧-在你和天空之間
此分類上一篇:卓文萱-最後,鹽對胡椒說…

╭♀小﹋丸×子∥
女兒
也愛上TATU了吼
她們超讚
愛她們
歌帥死了


新年快樂喔
2008-02-08 21:09:20
版主回應
新年快樂新年快樂!

我家有她們的歌 好聽> <
2008-02-09 11:59:23
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文