24h購物| | PChome| 登入
2004-12-05 21:16:02| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

難忘。」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六真係過得好充實呀~正正~

首先我同nancy約左係輕鐵站到等
好早呀!七點兩個字,好耐無試過咁早啦 ><
去到兆康,跑到咁去轉車,好狼狽呀
結果都係遲到囉,哈哈
去到都無野做,有點無聊呢
其實我地係去深陪中學
新界聯校辯論學會會員大會
我地係助理幹事,以為好好玩嫁嘛
原來好悶嫁   
不過識左幾個唔同學校的哥哥姐姐,都幾好呀


食完飯,又飛到咁去補習,好彩趕到咋
因為今堂講oral的東東
下個禮拜考啦,所以好重要呀!
補完同richard講左陣,又衝番屋企啦


事關我要換衫去元朗廣場見小豬!好興奮呀
不過時間實在好趕呀
去到剛剛好黎左,不過真係好多人,好迫呢
無辦法啦,鬼叫自己咁遲咩
但係唔該下次湊熱鬧的人行過少少呀= =
後來我自己竄來竄去,終於比我見到佢
好正呀,都算近
超型,好可愛,仲同個女歌迷.......唔制呀><
不過我都無影相,想對多佢一陣嘛,依家好迷佢添~
所有過程都係我腦海啦,已經無需要影相,呵呵
真係好正呀,珊小姐又唔黎~


同家姐出屯門搵媽媽逛街街
跟住出【朗豪坊】!
太多人啦,真係好唔中意多人的地方
其實唔係好犀利姐,只不過夠新夠豪夠大囉
然約到表舅父就去食飯lu
見有時間,又去echo逛啦,卡卡
好野~表舅父送左小豬果隻改版專輯比我,正呀!多謝表舅父~


整天沒有溫過習喔~不過超有滿足感。哈哈*

台長: 璐藍
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文