24h購物| | PChome| 登入
2003-09-14 20:25:51| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南丫島之行山記~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12_09_03晴

今朝一早約左家濠,家姐同西瓜八點半係火車站~~~超眼訓…今日認識到幾個新朋友仔…包括七號大嫂Sandra,十號西瓜之泉泉同路人甲麵包(好細粒好得意)…仲矮過caca~~~

十點鐘一行九人係中環碼頭向南丫島….進發~~~

我地係索罟灣碼頭落船船….><~~~明明18話黎之後又唔黎….攪到我得自己一個人…佢地個個都一pairpair咁喎~悶呀~根住去左食海鮮啦…都真係幾貴…位位$141~~好在係KG豪慣左…hehe~~但…唔覺好味呀@.@

食完我地就由索罟灣行去榕樹灣碼頭~~當行山咁…有益身心麻…但因為Sandra唔舒服呀~~><~~~行行下佢痛到坐左係度呀…見到佢咁痛><又幫佢唔到…咁我同五,九十號同麵包咪諗住去羅房先羅…但個時只係諗住Sandra痛一陣家咋…之後佢痛到要入醫院tim呀….但唔知係我地行錯路定咩啦@.@….明明係一個鐘行完既路程….我地竟然行左兩個幾鐘….gary明明遲我地成粒鐘先行(因為我地幫gary羅曬野呀…連身份證都羅埋…攪到佢無得同Sandra入醫院)…佢竟然可以快過我地到榕樹灣碼頭~~愛情既魔力真大~~hehe…

之後佢羅返d野就走啦…咁都係既~~

唉~~得五條柚又都無野做喎…我,九同十號係度訓覺…五號同麵包出去買野…hehe費時阻住人啦…><~~~都話左五號唔要我家啦~~

之後….亞麒打黎…我真係好唔想聽,而且亞勇又唔度(佢話幫我做”炸兩”~~哈哈)…但家濠叫我聽…唉…無聽佢把聲…已經四個月啦…好唔慣好唔慣…而家連佢對我既稱呼都已經唔同….我地對話既細節…我已經唔想再提…只記得…佢話每月還$300….俾佢cut線….之後亞勇…幫我打俾佢…佢居然肯聽…講真佢同caca講…話會打俾我…我都唔信…而家佢居然肯聽電話……每月11號還$300…唉….

唔提啦…@.@….

之後我地一行九人一齊~~~~bbq~~~~我仲以前大哥大嫂會返左屋企休息tim~~~~玩得都ok開心呀~~但只欠四號同六號羅…如果唔係…

燒完野食…大哥大嫂就走lu~~~之後倫住沖涼,玩七級豬 @(00)@…哈哈…麵包同家濠一齊做豬…果然好夾呀~~

跟住講鬼故~~哈哈…都…唔係好驚既…因為太眼訓啦…..累累的…成個星期都掛住玩….都唔知幾點就過左我地…南丫島既第一天啦~~~~

台長: 傻兔
人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文