24h購物| | PChome| 登入
2004-04-14 13:57:57| 人氣99| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感動到咩咁i_i

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是我生日,

一早起身,

爸爸Send左個message比我...

佢同我講:
『文仔今天是你生日,祝身體健康,學業進步.』

我又回佢一句:
『我今日會做完工課先玩啦!』

上網(食午飯中)o個陣係討論區見到-心碎-post左文章

同我講生日快樂,

嘩~

我o個陣...

好感動啊!

我都冇話比佢聽我幾時生日,

佢都知我生日...

好感動真係好感動...

之後,

晚上吃了飯後,

natalie都send左個短信比我,

同我講生日快樂~

4月16日,星期五

我約左D朋友去西九龍中心溜冰,

其中兩個friend(翔仔同andy)送左隻錶比我,

我都好開心,

而且隻錶仲好漂亮Tim!

多謝(心碎、natalie、翔仔、andy和阿爹)你的禮物^_^

台長: mickey
人氣(99) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文