24h購物| | PChome| 登入
2004-07-24 16:45:13| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Joey. .

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22.7Joey寫真集簽名會. .


So. .See. .See. .WaKaKa. .

朝早起身睇戀愛豉油雞. .激衰呀唐寧. .搞到我而家好鬼憎她她她. .自己攞黎衰. .XDD""

打比yi. .睇下佢死左起身未. .點知. .起左. .仲諗住如果佢仲未起身. .打電話嘈9佢. .點知. .我既估計全部錯誤哂. .頂肺. .

做完戀愛豉油雞之後. .玩電腦. .傾電話. .2點幾開始. .換3. .搞頭. .準備出去04書展. .3點幾出門口. .約左yi係mtr等. .條粉樣激奸狗. .我落到樓下佢都仲未出門口. .佢話我實會遲到. .So. .唔出門口住. .等我行到差唔多既時侯佢先出門口都未遲. .激氣. .搞到我等左佢激耐先到. .本身諗住搭mtr去書展. .但係最後都係. .比人拉左去搭8p. .佢話搭8p快過搭mtr. .20分鐘就到灣仔喇wo. .Ok. .等左激耐先有一架8p. .上車個陣. .

yi同我講話:「睇下個bus司機. .勁似劉以達. .」
我一望過去. .激笑. .上到車都仲未笑完. .又真係幾似既. .XDD"". .笑到喊. .
上車我地要分開坐. .爆多人. .無野做. .我地坐係度睇Yes. .無無聊聊咁. .好快就到左書展. .YoYoYo. .

就快見到Joey la. .個心情簡直既興奮又緊張. .都唔知想點. .XDD""
去到見到好多人. .但係我仲未見到Joey個頭. .yi好快就見到. .勁奸狗呀有條男人. .企欄影相. .頂佢個肺呀. .唔洗影啦企佢後面d人. .玩哂啦佢. .勁想扯甩佢條褲. .扯番佢落黎. .企左幾耐先有個頭位呀. .睇得好清楚. .我同yi交換左個相機黎影. .Because我站得前過佢. .幫佢影近鏡Joey. .佢同我一樣. .唔理咁多. .係咁影影影. .好快. .簽名會完左. .我同yi入番書展睇書. .係佢既硬銷之下. .我買左一本愛情小說. .佢係咁話好睇. .叫我買. .我地諗住走既時候. .見到明報個度好多人係度影相. .我同yi就走入去8掛下. .我地就係見到個主持係度9 up. .我地心諗. .唔好玩啦. .主持都影. .點知. .yi望住我o哂咀. .即刻嗱嗱聲叫我扲相機. .我再望過去睇下係邊個. .原來係Joey. .我地2個即刻發哂ti騰. .係咁影相. .點知. .yi影影下部相機無電. .我就好似連環快拍咁. .過多陣. .Joey走la. .我地去左Ok買野飲飲飲. .Than. .搭8p番Chai Wan. .我地到站既時候. .個電視先黎做Boy’z. .So. .我地唔落車住. .睇埋先落. .過哂站. .番到Home. .玩電腦. .

                      

台長: 粉紅princess*
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文