24h購物| | PChome| 登入
2012-05-01 08:03:28| 人氣478| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Wish You Were Here

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






can be tough, I can be strong  /   我可以是強硬的,可以是堅強的

But with you, it’s not like that at all /  但當我和你在一起時,我完全不是那樣的
There’s a girl that gives a *****   /   有個女孩裝作玩世不恭
Behind this wall you just walk through it /    但你走進了她的心牆

And I remember    /  我記得
 All those crazy things you said / 你說過所有瘋狂的話
You left them running through my head / 這些話在我的腦海中縈繞
You’re always there, you’re everywhere /你一直在那,你無所不在
Right now I wish you were here /但現在我希望你就在我身邊
All those crazy things we did /  我們做過的所有瘋狂的事
Didn’t think about it, just went with it /  不願回想,只想和你相伴
You’re always there, you’re everywhere /  你一直在那,你無所不在
But right now I wish you were here / 但現在我希望你就在我身邊
(Chorus)
Damn! Damn! Damn! /    該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you here, here, here / 我該怎麼做才能讓你在這裡,在這,在這
(I wish you were here) 我希望你在這
Damn! Damn! Damn!  /  該死的!該死的!該死的!

What I’d do to have you near, near, near /我該怎麼做才能讓你在我身邊,身邊,身邊

(I wish you were here) 我希望你在這
I love, the way you are/      我就是喜歡你這樣
It’s who I am, don’t have to try hard /這就是我,不想去偽裝
We always say, say it like it is / 我們常說,一切就是這樣
And the truth, is that I really miss /事實上,我真的很想你
(Chorus)
Damn! Damn! Damn! /  該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you here, here, here  / 我該怎麼做才能讓你在這裡,在這,在這

(I wish you were here) /我希望你在這
Damn! Damn! Damn! /  該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you near, near, near /我該怎麼做才能讓你在我身邊,身邊,身邊

(I wish you were here) /我希望你在這
No, I don’t wanna let go /不,我再也不想放手
I just wanna let you know /不,我只是想要你知道
That I, never wanna let go /我不願放開你
Let go oh oh //放開你

台長: 小羽

您可能對以下文章有興趣

人氣(478) | 回應(1)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 音樂 |
此分類下一篇:擦肩而過
此分類上一篇:只能勇敢

blue。
我也很喜歡這首歌。

艾薇兒很棒!
2012-05-01 14:36:26
版主回應
^^
2012-05-01 16:45:46
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文