24h購物| | PChome| 登入
2005-04-17 04:43:30| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飽肚...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

擒日朝早起身..食埋早餐...玩左一陣icq..
之後就返左學校改essay...返左home一陣...就等joAnn車我地三個...
去食buffet...今次係食chinese buffet...four season...好耐都冇去過個到..
o的人都認得我地...o的待人都講左一句"你地好耐冇黎?"哈哈~..
不過我都係第二次去個到...食完之後joann就車我地去攞返o的deposit..
好左都有個人幫下我地...如果唔係都唔知點算..
搵個地方都難....搞完個o的野之後佢就車左我地返屋企...
食得太飽+上又早..所以就出左去行啦~....我又買左好多chocolate...
返到屋企都6點到...夜晚既晚餐就係我買個o的chocolate啦~....
想食野..唔知食咩...夜晚都冇咩做..上下網,睇下電視就過左一晚...

台長: peko
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文