24h購物| | PChome| 登入
2007-07-12 02:45:27| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

舊日記(20/3/2004 - 18/5/2004)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004 年 3 月 20 日 星期六 【晴】

我睇你唔起 !!!
估唔到, 公主的情人, 那麼cheap 的....................
你嘉兒前嘉兒後我已經忍你, 怎樣說, 你是嘉兒男朋友, 我唔係..........
算, 叫我幫嘉兒睇機, 唔緊要, 但, 點解係你出聲唔係嘉兒自己講 ?
係嘉兒部機有問題唔係你, 我識嘉兒唔識你 ~

o黎啦o黎啦, 講大話話認錯人 ?
唔係呀, 我就唔信咁o岩你叫benson 又有條女叫 kayi 啦, 仲咁o岩 kayi 部機short short 地添........

之後又話自己睇書check 唔到問題...................
哼, 又肯定冇認錯人啦 ?
咁都check 到砌機佬就冇人做啦, 個個睇書都識咯, 駛比你賺 ?
又叫我教你喎..............小朋友, 電腦出事唔係靠外行人講兩句就知有乜事啦...........
聽兩句就知就係pro 到已經可以做顧問了 ~

咦, 都係唔比我去睇呀 ? 咁算囉, 買過部囉, 我o念都仲可以捱一陣既...........
信我唔過就唔好問我 !

2004 年 3 月 20 日 星期六 【晴】

不過, 對嘉兒的心也淡了........................
原因 ? 我對佢點, 明眼人都睇到......................
但, 公主仍然唔肯同我講真話, 有事先搵我, 仲要係 last minute 先o黎,
做完啦, 竟然又係唔見左人, 咁個心唔凍哂就假啦 ~

或許, 她是逼於無奈才這樣吧..........................

2004 年 3 月 21 日 星期日 【晴】

在show 隨意看到了 : copy from ”傻婆儀”
””愛” -- 雖然只係一個字  

但係無人亦都無野可以具體咁解釋呢個字 .....

正如糖好甜, 花好香 ... 根本無得解釋,要用心同親身體會先可以感受。

真正既愛 應該係堆藏響心裡面, 去體會, 去感受, 去領悟..... 

即使天會變 月會圓 花會枯 人會老 .....

有生之年 請珍惜你所愛以及愛你既人......”

好中, 我唔知講乜好..................
我也很想試啊 ~ 是我的錯令我沒試過嗎 ?
有人問我, 廿一歲了, 沒試夠嗎 ?
我答了一句 : 我都未試過...............
隨即, 兩人沉默下去.............................

聽說, 不斷的挫折目的是要把自己準備好, 留給那 ”一個人”
是否我的 ”那一個人” 特別好, 要我不斷地挫敗下去 ?
沒錯, 我要求高一點點, 但怎麼比我差的人卻有很好的呢 ?
還是我看不到自己的缺點有多大嗎 ?
我看我對那理論的恆心不夠了......................很累很累很累, 但怎麼我找得這樣..........沒結果呢 ?

很想很想, 抱著心愛的人, 就這樣而已, 是很貪心嗎 ?

說完這些, 我又會穿起那一套裝甲, 去面對出面的戰場了 !
告訴自己, 我很”硬淨” 的 !!!
我的傷是用來換取功勳的 ! 別小看我 !

2004 年 3 月 26 日 星期五 【晴】

我又抄人野啦 ~ from karen

”假使我能夠 ~ 2004-03-17 星期三

曾經有人話過
失憶的人是痛苦的
因為他
忘掉了一切
忘掉了一切的情感
忘掉了誰曾對他好
忘掉了誰對他不好
失卻了一切感覺
失卻了一切回憶

不過可以的話,
我希望我會失憶
忘掉一切
忘掉你待我有多”好”
忘掉了你倆為我帶來的痛
忘掉了一切的感覺
忘掉了痛苦的回憶”

睇下, 幾多人想做我, 都說過了,
把一切統統都忘了, 或許, 是一件好事.......

公主又找我了, 今次係佢retake 既management 的project, 看來我8成要自己執自己寫既report 啦,
仲要唔同哂既添, 我不知道她還有多少quota..............

如果我什麼都忘了, 我九成九會同佢做埋份report + powerpoint 了 ~
很悲哀........為什麼公主有事才找我呢 ? 靜靜地同我談天說地不行嗎 ?
我就是不想脅迫她, 因為, 我會上癮的.................會同佢做哂所有野, 為著那幾分鐘的相處...........

2004 年 3 月 28 日 星期日 【晴】

嘩, 認錯人, 瘀死了...........................
仲要認錯左個幾月..................

我想, 我的認人能力真是低得很.................
我會否認錯了公主呢 ?
或許是吧................

2004 年 3 月 31 日 星期三 【乍雨乍晴】

今晚好開心, 同一個善解人意的女仔傾左半個鐘電話..............
感覺真係好舒服..........太耐沒有這樣了, 耐得, 我都差點記不起......

不過, 佢問左我一個問題 : ”你都未見過我, 點知你見到我唔會即刻走呢 ?”
我現在想到答案啦 ~ 唔係因為我未拍過拖, 見到水泡就攬 ...........
而係我識到一個能夠了解我, 又冇男朋友既女仔, 點解我要走呢 ?
你唔會嫌棄我, 我又有什麼理由嫌棄你呢 ?

2004 年 4 月 5 日 星期一 【晴】

這是最差的時候, 這是最好的時候 ........
我是相信的, 只在分析圖表的時候

當我對公主灰了心, 察覺到她的笑, 不是對著我, 而是她自己的缺失.......
她找我, 不是為了我, 而是看中我的能力........
我亦不再沉迷下去了...........

當我對公主灰了心, 阿菲就出現了..........
時間準得, 連我自己也不相信, 因為, 如果早一點, 我們也只會是朋友.......

一切都是很自然發生的, 就像日落月出一像自然......
對 ! 那麼真實, 那麼自然............

她不是一般的女孩子那麼漂亮, 但一般女孩子的缺點, 她也沒有........
正合我心意 ! 因為, 我不會是一般女孩子所接受的人 ........
不知道, 一直走下去, 會去到一個什麼的光景呢 ?

2004 年 4 月 8 日 星期四 【晴】

等等等等等等等.......................
等到天荒地老, 又會等到些什麼呢 ?

貪心的人, 是什麼也得不到的人 !

2004 年 4 月 9 日 星期五 【晴】

昨晚, 是考驗的一晚.............

事緣同學們搞聚會, 但阿菲要上我家玩, 偏偏是同一天............
同學們難得一次聚會, 都不知道還有沒有下一次........很想去.............
阿菲差不多天天都要返工, 早返夜放不在話下, 連復活節想休息都要請假, 不陪她, 我很過意不去............
最妙的是她不可以去燒烤聚會 ! 因為她受不了..............
我想來想去都想不到她接受的辦法, 我又不想推聚會...............怎麼辦呢 ?

結果, 她退了一步, 改成了星期一, 我又欠她了, 將陪她的日數再加24 小時了..............

夜晚, 傾電話的時間, 我無意中說了一句: 如果輕一點就好了, 因為我竟然在巴士站抱起她, 但差點不夠力..........她也聽出了我的弦外之音, 說了一句: 你想我輕o的, 不如你揀過另一個............
我不想我不想我不想我不想不想不想不想不想.................
怎麼, 那樣的一個女孩子我要放棄.................我要是放棄, 再等, 已不知是哪一個光景............
所以, 我會珍惜

2004 年 4 月 10 日 星期六 【晴】

早兩日找公主, 佢o個組竟然將份report 做哂, 唔使我插手。
唔唔, 好事好事, 或許, 她察覺到我的態度已經變了, 我的利用價值沒以前那麼高了 ...........

不打緊, 我有阿菲, 不用等公主了 !

2004 年 4 月 14 日 星期三 【酷熱】

我, 好似好冇用咁, 阿菲唔開心, 又頭痛, 我都做唔到o的乜野......................
我有好多野prepare聽日要用................所以.............跟甩左佢講既野囉..................

唔開心因為有另一個男仔出現, 纏住佢, 仲要咁低裝 !!!

病都要見佢喎.......
仲要暈.......
仲痴想換左阿菲隻戎指...............

我知道, 佢揀得我, 就唔會經唔起咁既考驗, 只係個男仔做o的咁既野令佢唔開心.............
我又安慰唔到佢....................

好冇用呀我 !

2004 年 4 月 22 日 星期四 【晴】

滿懷心事, 我就會出雙日記..........................即係一日兩篇......

有次阿菲去我屋企玩, 咁實比我阿麻見架啦,
但因為我, 而搞到佢比人扣分........
之後, 佢話驚左我屋企人, 我就感覺到o的感情好似淡左
小敏 (1:41) :
你有反省~~
咁你將你的心聲同佢講啦~~

佢俾人扣分~~
佢已經好唔開心!
佢知道你有為佢呢件事緊張
佢會warm D
你亦可以同佢商量下o麻
忘掉了 ! (1:42) :
扣分, 我同佢都冇辦法啦, 佢唔敢去我屋企添
小敏 (1:42) :
一定架啦~~
你都傻既
忘掉了 ! (1:43) :
呢個唔係main problem, o的感情好似淡左先大問題
小敏 (1:44) :
咁係因為乜呀, 大佬
忘掉了 ! (1:45) :
不知道
小敏 (1:45) :
咁點算呀~~
你係咪無野同佢講~~
悶親大家呀
忘掉了 ! (1:46) :
九成啦 ~
小敏 (1:48) :
可能係大家的”熱戀”期變成”穩定期呀~~
忘掉了 ! (1:49) :
我都想係咁, 問題係, 太快了嗎 ?
我驚快完
小敏 (1:49) :
唔係既~~~
忘掉了 ! (1:53) :
y ?
小敏 (1:54) :
fast or not is different to different couple ma~~
dont think on the bad side la
忘掉了 ! (2:07) :
或許, 我是要找一個令我笑的人 ~

2004 年 4 月 24 日 星期六 【晴】

因為以前咁得閒係用而家既辛苦來換的.............
雖然我鍾意分秒必爭的感覺, 但, 侵蝕我的精神.................

早幾天, 阿文提起阿水, crazy 的感覺又來了, 很勉力控制自己的情緒, 雖然仍激動了一點......
講講下, 又想起她的倩影.........我必須停止 !
點解, 佢可以對我既情緒影響咁大 ? 佢又冇做過o的乜野架............我都唔知..........

阿菲昨晚同我 say sorry, 話因為先幾日對我很差...............
我想說, ”算了吧 !”,
很多女仔連應我一聲既意願都冇.....................好似我非禮過她們似的,
她們不理我是理所當然的事一樣..................最近, 連公主也如此, 我也看化了..................

頂, 越講越灰.............唔寫啦 ~


2004 年 5 月 18 日 星期二 【晴】

投機/投資成功的座右銘


懂得股市的奧妙而投機, 投機是娛樂;
不懂得股市的奧妙而投機, 投機是愚樂.

普羅股民的盲點, 就是職業投機者致勝的重點.

財不入急門, 入急門的是投資無方的人.

股市, 不是少數服從多數的地方, 而是少數收服多數人的戰場.

交易所雖小, 已足夠令隨波逐流的人迷失方向.

莫怪酒醉人, 只怪酒量淺.

不求瓣瓣皆精, 一瓣專精, 盈利已是節節上升.

開市前不能忍受鑽研市況的寂寞, 收市後就要承受一無所獲的落寞.

股市中, 大多數人希望不勞而獲, 所以少數人勞而有獲.

心亂時手要停, 心靜時手聽命.

不是用資金去踫機會, 而是用資金去利用機會.

把感情放在幾個伴侶身上, 是頭痛之道;
把資金放在幾隻股票身上, 是投資之道.

不爭一日長短, 不決一日勝負, 股市常在, 機會常在, 只要人在資金在, 那怕本利
不會來.

投資知識有限者, 贏有限, 輸卻無限.

股升, 股要有質素, 贏市, 人要有質素.

先賭為快者, 輸得快.

有優勢時, 賭市;
欠優勢時, 睹市.

形勢混濁, 屹立不賭者, 永立於不敗之地.

要進步, 先退步, 退一步總結過去, 過去隱藏了將來贏市的秘密.

世事無絕對, 勝者有情趣.

不為賭錢而賭, 只為贏錢而賭.

與其等待機會, 何不製造機會!

賭, 最能測試一個人的性格強弱.
Gambling is a test of character.

立體分析, 立竿見影;
終觀全局, 一網打盡.

我從來不相信運氣, 我怎能相信一個神出鬼沒、毫無時間觀念的傢伙.

具備普通常識的人, 普遍常輸.

投機不是 1 + 1 = 2, 投機是我 + 努力 + 挫敗 + 智慧 + 勇氣 = 勝利.

股市是一個充滿污水的魚塘, 贏市之道就是渾水摸魚.

股市不是娛樂的地方, 要娛樂, 贏了市再說.

把不開心的事忘掉, 就會繼續和不開心打交道, 不開心的事就會形影不離.

一定要有一套自己的看法, 一定要擇善固執, 在股市之中, 人云亦云, 肯定輸到暈
.

贏市最大的秘密, 就是要與民為敵.

要和公眾對賭, 不要和他們一齊賭.

股民們常以為自己找到了水源, 結果是成為了別人的水源.

見別人之所見, 更要見別人之所不見.

看不見陷阱, 怎會發現寶藏?

香港股民賭得多, 纘研少, 自然是贏得少, 輸得多.

要贏市, 不可以感情用事, 必須靠邏輯理智.

求勝何必心切, 勝者向來從容.

色字頭上一把刀, 急字頭上何嘗也不是一把刀.

投機不猶疑, 猶疑不投機.

投機隨著感覺走, 資金很快便沒有.

追尋刺激的人, 最後每每大受刺激.

激情、激進、激氣;
能靜、能思、能勝.

僥倖只是偶然, 智慧才是永恆.

所有人都有贏的機會, 但非人人都懂得把握.

不懂得從失敗中吸取經驗, 失敗就是失敗;
懂得從失敗中吸取教訓, 失敗就是成功的一部份.

失敗是小事, 小事不理變大事;
勝利是難事, 難事克服成易事.

靜觀其變, 才知變, 知變, 而後能應變, 能應變, 就能致勝.

「有運」是勝利的謙詞, 「欠運」是失敗者的掩飾.

高手, 只有真正的高手才懂得欣賞, 欣賞公眾不懂得欣賞的人, 才會得到欣慰, 才
會得到獎賞.

把耳朵獻給貝多芬, 把腦筋用來細思量;
把感情留給伴侶, 把理智帶到股市.

股市專收拾的不是聰明人, 而是自以為聰明的人.

聰明並不會被聰明誤, 只有自以為聰明才會被聰明誤.

股市如戰場, 在這個戰場, 股票鬥實力, 人們鬥智力.

股市是智慧的比拼, 具備贏市智慧的是獵人, 缺乏贏市智慧的是獵物.

股市有黑白、有彩色, 勝利者有分析能力, 更有分色能力.

鋼鐵不是由天賜的, 鋼鐵是鍊成的.

在股市, 所有人都有選擇的自由, 但很少人享受選擇的後果.

在股市角逐, 要懂得禮讓, 亦要懂得參與:
沒有把握打的仗, 就讓別人去打, 有把握打的仗, 則要積極參與, 當勝不讓.

沒有人能保証, 就靠自己的表現去保証;
沒有人能承諾, 就靠自己的努力去承諾.

在股市, 最容易輸掉的不是資金, 而是理智.

賭受制於我者, 常勝;
我受制於賭者, 失常性.

用熱情去充實腦袋, 用冷靜去運用腦筋.

不冷靜處事, 只會誤事;
沒有眼光, 後果就是眼光光.

在股市不善理財者, 沒財可理;
善於理財者, 才有財可理.

有勇無謀者, 負;
有謀無勇者, 和;
有勇有謀者, 勝!

我們不能夠控制股價, 但我們能控制自己.

從自己的失敗中吸取教訓者, 是聰明人;
從別人的失敗中吸取教訓者, 是更聰明的人.

一顆忐忑的心, 一雙血紅的眼, 怎能在股市中找到賞心悅目的機會?

平凡中見平凡者平凡, 平凡中見不平凡者不平凡.

或有天賜的良緣, 姻緣路上鳥語花香;
從無天賜的贏家, 贏市路上荊棘滿途.

視賭為贏快錢的人, 往往便很快把錢輸掉.

股市中有很多專家, 但很少贏家.

心情惡劣的人進入股市, 只會令心情更惡劣.

人的能耐, 就是人能有多忍耐.

不要把得失放在心上, 要把得失刻在心上.

迷信, 結果就是迷失方向、信心盡失.

朋友, 幫我們進步;
敵人, 迫我們進步.

股場如情場, 對股、對人, 我們可以一見鍾情;
但對投資、結婚, 我們就要三思 ...

台長: 忘掉了
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文