24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 11:57:29| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

圓規過境

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圓規昨日的到來,帶比我一個意外的假期~
其實我琴日本來都無咩野做既....
只係要上果一間煩人既公司training 姐~
放假唔洗上去真係開心~!
但由於今日維護,搞到我又無咩做
所以就開返只哈利波特出黎睇~
哈~! 都係三個鐘,岩岩好呀~! ^^

到左5點幾,阿sir就打黎問我去唔去打邊爐啦~!
咁近~ 佢又獱架車係我樓下等,實去架~!!
嘩~ 真係成班人一齊恰下恰下真係好鬼開心囉
嘻嘻哈哈,吹下水咁又一晚,真好~!! ^^
不過佢地今日打牌唔玩錢,
玩左樣好變態既遊戲囉....=.= 就係打手....
真係唔知點解可以咁變態~ 家雄好似完全唔痛咁~
仲比人打到好high....唔知佢係未有被虐狂架呢?!
不過我地打死都唔同佢地玩partner 啦~!
輸既就我地被打....都變態既~!
不過睇佢地玩真係好好笑~! 成班都係傻架!!!傻架!!!

  ************************

數盡每一隻綿羊 仍然未到天亮
掛念他人 怎會需要睡床

想像世間已滅亡 全人類還剩下我倆
在我自製長劇裡 情節任我想

能愛著你 不怕寂寞
為你失眠都不錯 睡魔今晚不要撓讓
夜深偷偷把你細想
又靠著我的孤枕當你肩膊

而你獨個可會寂寞 凝望著天花牽掛我
陽光清早不要照亮 淚水怎麼可以見光
就怕夜裡不肯去睡覺的只有我

想念你想到落淚 仍然沒法安睡
你像幽靈 黑暗中揮不去

想像你跟我同行 沿途在榕樹下接吻
未理自製情節 全也未發生

台長: 小露露
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文