24h購物| | PChome| 登入
2004-01-27 11:57:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

抵死

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一起身已經頂唔順啦~
琴晚痾左我成晚.......簡直無覺好訓呀~
-.- 真係有d後悔無介到口
如果唔係都唔洗痾得咁金!!

去到大埔中心,行左勁耐先搵到間似樣少少既診所
呢個醫生佢好似同我睇過架,不過我都唔記得左佢好唔好lu~
我講完我有咩事,佢又聽完我個肚之後就話:
無咩野既,你感冒菌入腸姐~
好少事,唔好食d肥膩野好快就好返架啦~
(-.- 肥膩野?! 我好似琴晚先食完,
唔怪得比人鏟上天花板啦......原來我真係"我死我賤"架......)
唉........快d好返啦~
日日食粥好痛苦架......
同埋d藥真係好苦...好難食架....

台長: 小露露
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文