24h購物| | PChome| 登入
2021-10-27 23:18:50| 人氣474| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《感覺。輕鬆。生活。遠方。你我的心》

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

《感覺。輕鬆。生活。遠方。你我的心》

Photobucket


《感覺》

Happiness is not only a feeling


Still the most perfect state in life


幸福不僅僅是一種感覺


依舊是人生最完美的狀態

Photobucket


《輕鬆》

If you know how to do whatever you want


You can easily pursue life


如果你知道如何做任何你想做的事


你可以輕鬆追求生活

Photobucket


《生活》

We have to accept this imperfect

life with a perfect heart


我們要以完美的心去接受這不完美的生活

Photobucket


《遠方》

I seem to see happiness in the distance


我彷彿看到了遠方的幸福

Photobucket


《你我的心》

The temperature of love


Warm your and my heart


愛的溫度


溫暖你我的心


by 夜風雪

 

台長: 夜風雪

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文