24h購物| | PChome| 登入
2018-07-19 01:56:45| 人氣466| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

my love 我的愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Photobucket


my love  我的愛






The sky on the street, the gray haze.

On the street, I am alone in a daze.


The leaves hovered in the air and gradually landed on the ground.




街上的天空,灰色的陰霾。

在街上,我獨自發呆。


樹葉在空中盤旋,逐漸降落在地面上。







Gradually, I was silent.

Look up at the sky quietly.


The wind blew through the leaves, and the drizzle gradually dripped.


The rain has disrupted my love.


I am on the side of the road, waiting quietly.


Wait for the quiet wind to blow the fine rain.



漸漸地,我沉默了。

靜靜地仰望天空。


風吹過樹葉,細雨逐漸滴落。


雨已經打亂了我的愛。


我在路邊,靜靜地等著。


等待安靜的風吹過細雨。







Let the wind blow gently.

Let the mind gradually become blank.


Let your mood calmly and calmly think.


Let the rush of rain wash away the memory.


Let the night gradually bury, my love.




讓風輕輕吹。

讓思想逐漸變得空白。


讓你的心情平靜而冷靜地思考。


讓匆匆的雨水沖走記憶。


讓夜晚逐漸埋葬,我的愛。












BY  小夜  20180719

台長: 夜風雪

您可能對以下文章有興趣

人氣(466) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 輕鬆創作-詩集小品類 |
此分類下一篇:夢一場
此分類上一篇:Face to face 面對面

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文