24h購物| | PChome| 登入
2008-02-19 20:28:40| 人氣3,490| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Bleeding Love(蔓延的愛)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




Bleeding Love(蔓延的愛)

Leona Lewis(里歐娜)


-------------------------------------



Closed off from love
I didn’t need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you’re frozen


But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone’s looking round
Thinking I’m going crazy


But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doub
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling


But nothing’s greater
Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I’m going crazy, maybe, maybe


But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


And it’s draining all of me
Oh they find it hard to believe
I’ll be wearing these scars
For everyone to see


I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I


Keep bleeding
Keep, keep bleeding love





試聽:http://mymedia.yam.com/m/1899851





[中文歌詞(原MV)]



曾經想遠離愛
不想面對傷痛
一次兩次已足夠
愛情全是徒勞無功
陷入手足無惜的
時光已悄悄溜走

和你一起卻出現前所未有的感受
我溶化的心碰觸到真實的悸動
所有人都以為我昏了頭

我才不管他們怎麼說
我已愛上你
他們想要把我拉走
但他們不懂
我被血管牽制的心緩慢跳動
我不斷阻止血液流通
你穿透了我讓愛從我血脈裡

緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
不斷蔓延
愛作化血液蔓延
你穿透了我

摀住耳朵
但他們太過喧囂
聲音穿透耳膜
想要在我心裡注滿猶豫
我知道他們是要阻止我陷入愛情

但什麼都比不上
你沸騰我的擁抱
在孤獨的世界裡
你出現我眼前
所有人都以為我昏了頭,也許是

我才不管他們怎麼說
我已愛上你
他們想要把我拉走
但他們不懂
我被血管牽制的心緩慢跳動

我不斷阻止血液流通
你穿透了我讓愛從我血脈裡

緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
不斷蔓延
愛作化血液蔓延
你穿透了我

流失的愛枯竭了我
喔 他們不願相信
我要留下這些傷口
作為給他們看的證據

我才不管他們怎麼說
我已愛上你
他們想要把我拉走

但他們不懂
我被血管牽制的心緩慢跳動
我不斷阻止血液流通
你穿透了我讓愛從我血脈裡

緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
緩緩蔓延
愛化作血液蔓延
不斷蔓延
愛作化血液蔓延
你穿透了我

不斷蔓延
愛作化血液蔓延





[中文歌詞(另版)]



告訴自己該拒絕愛情
不要再感受愛帶來的痛
一兩次受傷已經很夠
但這一切告誡都沒用
在你以為你心如止水之前 另一段愛已悄然滋長

與你的初遇改變了一切
融解我的冷漠 觸動我內心深處
身旁的人全都覺得我又為了愛
再次失去理智

但我不管他們怎麼說
我就是愛你
他們試著勸阻我
但他們不知道
傷痕累累、塵封的心
早使我扭曲了對愛的定義
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切...

為愛奉獻 盲目地為愛付出
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切地付出

努力不理會周圍耳語
但眾人刺耳的反對聲浪排山倒海而來
不斷質疑我的自戕行徑
雖然我很清楚
他們是出於善意
要我別再淪陷

然而 什麼也比不上
在這空虛世界中
被你擁入懷中或見你一面的悸動
雖然身邊的人都認為我瘋了 是吧? 也許吧?

但我不管他們怎麼說
我就是愛你
他們試著勸阻我
但他們不知道
傷痕累累、塵封的心
早使我扭曲了對愛的定義
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切...

為愛奉獻 盲目地為愛付出
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切地付出

努力不理會周圍耳語
但眾人刺耳的反對聲浪排山倒海而來
不斷質疑我的自戕行徑
雖然我很清楚
他們是出於善意
要我別再淪陷

然而 什麼也比不上
在這空虛世界中
被你擁入懷中或見你一面的悸動
雖然身邊的人
都認為我瘋了
是吧?
也許吧?

但我不管他們怎麼說
我就是愛你
他們試著勸阻我
但他們不知道
傷痕累累、塵封的心
早使我扭曲了對愛的定義
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切...

為愛奉獻 盲目地為愛付出
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切地付出

為愛付出了全部的我
喔 對他們而言
這樣的奉獻真是難以置信 -------
----不怕在眾目睽睽下受傷

我不管他們怎麼說
我就是愛你
他們試著勸阻我
但他們不知道
傷痕累累、塵封的心
早使我扭曲了對愛的定義
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切...

為愛奉獻 盲目地為愛付出
你溫柔地切開我的心
讓我不顧一切地付出

你溫柔地切開我的心





台長: 竹晞
人氣(3,490) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: ◦° † 神喑聖地 ℃ |
此分類下一篇:Whatever It Takes(愛的代價)
此分類上一篇:Because You Live(妳的存在)-傑西麥卡尼

~DEATH NOTE~
I know what you say.
2008-02-22 16:35:34
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文