24h購物| | PChome| 登入
2003-06-07 13:40:16| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

My small room...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘻嘻… 前兩日好開心呀, 一起身就聽到亞 milk 0既好消息, 亞 milk 終於收到 Waterloo offer 啦… 大家擔心左佢好耐, 佢終於都收到… 真係好應該請我地食返餐飯啦… Waterloo… 一直係一間我 0既 Dream University… 0係香港, 我已經好想去呢間大學, 不過 0黎到之後發現都係讀 business 適合自己多 0的, 所以打消入 waterloo 0既念頭, 轉目標向 UT… 而家, UT 都入唔到… 唔緊要啦, 咁自己 TOEFL 真係差 ma… 再者, 我自己好似同 0的 second choice 0既野好有緣咁… 好似細個入中學咁, 都係入左間 second choice 0既中學, 但反而係仲好 lor… 我相信我 0係 McMaster 都唔會讀到好差 0既…

尋日亞 milk 經已出左佢表哥度拎 offer and 食返餐勁 ge… 加上 Jason 尋晚就返深圳… 搞到只係得我地四個 0係屋企… 原來真係好悶 ga… 無左亞 milk 把聲, 同佢行來行去 0既聲音, 真係挺無聊… 卒之, 我地咪係咁租帶睇 lor… 本來 benny 叫我地上佢地屋企玩 0既… 唔知點解, 我就係企 0係中間, 想去 or 唔想去咁… 今日呢, 我又呆 0係屋企啦… 之後去左 Jackson Square and Fortino 買野, 咁 Darlena 上 0黎我地屋企食飯 ma… 我, Meiyee and Fishy 夾份煮左餐飯 lor… 係非常咁好食… 係我地個個清左碗飯之餘, 恩恩仲食左一碗多 0既飯 tim… 好厲害呀… Meiyee 蒸 0既魚, 小瑜 0既蕃茄炒蛋 and 我炒 0既西蘭花雞柳, 唔太生亦唔太淋… 條魚又新鮮又好食, 真係好掂 lor… 我覺得呢比起我地星期一晚 0個餐還要好 lor… 哈哈… 好鍾意煮野, 可以學多 0的就好啦… 嘻嘻… 今晚都 ok 悶呀… 又無帶睇 wo… 佢地叫我地出去, 我地又無出… 唔知呀… 其實我總係有 0的 feel 唔好意思咁 ga… 佢地成日叫我地去玩, 我地都唔去… 有時調轉我地出聲呢, 佢地又會做 wo… 好似唔多好意思咁…

台長: nicamo
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文