24h購物| | PChome| 登入
2003-12-29 14:57:00| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

德成號--家鄉雞蛋卷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為爸爸o既friend聖誕節送左蛋卷俾我o地
所以近排成日都食好多...
又貪食..又怕肥...
攪到要成日問肥珠寶”我今日幾多???”

為了令自己心安..
我就上網搵蛋卷的卡路里..
點知卡路里就搵唔到
但搵下搵下俾我搵到蛋卷o既相片
----咀香園蛋卷

我同肥珠寶一齊去澳門
嘻嘻..試食左好多蛋卷
唸起都好開心
我o地係拎住本地圖周圍去
好似玩野外定向...
好開心

********* 感謝神俾我有咁美好o既回憶 ************

我仲記得o個時媽咪仲要住醫院
但而家佢已經....嘻嘻...
同姐姐去工展會shopping喇...

********** 真係再次感謝神保守媽咪o既健康 **********

台長: 肥豬寶o既寶寶^^
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文