24h購物| | PChome| 登入
2004-05-08 01:04:37| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懶叻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年5月7日(五)

孝順的我
因為黎緊的星期日是母親節
所以便於補習後搭車到某酒店俾deposit
點知......

我定時定候都會去一個頗偏僻的地方同一個補習deedee補習
而今日都不例外
去左同補習deedee個家姐補習
而呢兩姐弟住既地方都真係幾偏下
一般人都會搭某一小巴入去/自己駕車
而因小巴站地點的問題(我又沒車)
我搭不到小巴
要由遙遠的輕鐵站行十多分鐘入去
而該條路除了車外都沒太多人經過
(我曾經見到有男人裸體出現添呀.....嚇死我)
所以今天我就很醒目地只帶了身份證﹑八達通和50大元
慎防有人打劫時損失亦沒多大慘重

唉...
因為這麼地醒目
攪到我問完晒酒店職員所有詳情後諗住俾錢時才發現...
我身上只有50元和一張只有數十元儲備的八達通...
好瘀呀....
結果
好人的酒店大堂姐姐同我講話我可以當天才付全數~
多謝好人的酒店姐姐了..

唉....俾人話我懶叻添...
不過成日有人話我冇咩危險意識
有又死冇又死咁..
無所適從呀..

台長: Minori
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文