24h購物| | PChome| 登入
2009-08-06 19:30:22| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「老爺」對「家嫂」都好好呀...哈哈!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係8月5日......何穎妍大大生日!!

生日快樂啦~~~~~~~~~~~~~~~~~

哈哈!!!

 

5點半收左工...就去旺角接女朋友仔去街...

途中見到個女仔好似莫凱惠...

但莫小姐話個女仔唔係佢.......

 

之後我同女朋友仔就落左去尖沙咀...

本來諗住晏d先上去老豆度食野...

點知一落車勁大雨囉...

所以就上左去食野先!

 

上到去...叫左幾樣壽司食~

之後老豆整左d雞軟骨比我地食呀....

我地order 左d牡丹蝦...

但係好奇怪...牡丹蝦唔見左個頭既!

原來老豆特登留起左d蝦頭...

然後炸比我地食呀!!勁多「膏」呀!

 

因為落雨..我地兩個都濕左少少..

老豆0係廚房行出黎...

同我+阿儀吹左陣水...

之後阿儀掂到老豆隻手..

老豆話︰「做乜隻手咁凍架?」

 

然後佢就去四圍搵件衫比阿儀「褸」住!

最後終於都搵到~~~

企喺旁邊既侍應都喺度笑笑口呀~~~

真係一個好「老爺」!!!

對「家嫂」咁好!!哈哈!!

 

然後感覺到冷氣細左好多....

應該係d侍應刻意較細左....

 

所以有時上老豆度食野其實好開心的!

加上d侍應都認得我地..所以招呼好好...

 

食完飯...就返旺角啦!!

 

送左阿儀返屋企之後...

喺聯合門口等118返屋企....

等車既時候....企喺前幾個位有對情侶....

個接近170磅既女仔箍住個只得120磅左右既男朋友條頸...

問佢︰「你愛唔愛我唧?」

個男仔︰「愛!」

 

我同前面另一對情侶喺度笑笑口...

可能大家心諗︰「如果個男仔答唔愛...咁佢咪比個女仔箍死?」

哈哈!!

台長: Edwin
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文