24h購物| | PChome| 登入
2011-10-23 23:38:13| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第1日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我終於明白SALES點解可以咁好搵,因為;你會將隻腳貢獻比佢地GA...天A,我真係好辛苦A,我今日企到真係唔想做LA,但捱過左就OK,仲有得上堂學野都OK GE,可以學返一技之才,第時出黎都多張證書A...+上下年佢地話會+人工,唉~我只可以話唔辛苦邊得世間財A...不過;今日喺度睇D BLING BLING真係有D心動,好靚A無論DIAMAND定GOLD我都好LIKE...哈^^A屎仲話叫我比心機做TOP SALES,放屁,累死我LA!!!

累到PK GE時候,以前公司GE A陽打比我,我咪打返去LO,佢問我累唔累,我真係想死A,之後;東哥,DICKSON,JACKIE哥,細媽個個聽電話問我點,我真係好感動A...我估唔到佢地咁"石"我,仲話唔慣就返黎,佢地等我通知,我真係好開心又感動...I LOVE U ALL...黎種感覺真係難以形容A!!!我好想佢地A...嗚....

台長: LO記
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文