24h購物| | PChome| 登入
2004-10-13 03:03:38| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

演唱會...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚我和家人去了睇Sam Hui的con呀~~我都唔知有多耐我沒有係香港睇con啦...今日的con真的不錯..最初時我是什麼反應都沒有..至到許冠英先生我便哇哈哈~~因為佢的樣真的好有趣呀~聽佢講野會令人不停地笑呀..
回想起好多我細個睇佢做電影我都係笑到肚痛~有了佢的出現令我笑了啦..我好像好耐都沒有咁真正地笑...

許冠文先生..我真係好敬佩佢~佢的人生觀好掂..佢要講既野可以係歌中之後唱出來..歌詞强調到佢想比大家的信息..他的講笑方法很勁呀~~在佢的笑話中係學到野..因為佢的笑話係有含意..不是求其講完便算個d~不愧係我由細到大都好敬佩佢既人..不知為何我在演唱會上看有星星的時候,我總是想起他..我想到這裡我便會哭..哭了很耐..還好是沒有人知道..我也不明白為何在這場合會想起你..想起當日的我..我好記得有一個歌詞“望船實淺我這個願 遙遙長路也不倦 直去他身邊 只求跟他一見”一聽到真的想起當日的我..我又不停地哭了..為了只想見你一面不理任何野..當時的我想過連命都可以唔要..為了見你一面..現在想回起,真的感覺到自己好傻呀..傻得好恐怕..但而家的我一定唔會呀!因為為了見一面而沒有了命咁咪好唔抵..因為想見佢一次我以後都見唔到佢架wor..而且我仲有好多野未做..我未想死住..(苦笑)但算吧..人生總有傻的事出現..而家變成一個回憶不是很好嗎?不過,如果大家唔開心時聽下錫哂你這歌,再想下係你心中喜歡的人唱比你聽,我想掂都會心情好d架~

哈哈..佢錫哂我呀..買野「質」俾你食 郁D慌死你餓過饑 ..好呀..(妄想中..暴走)


錫曬你 你乖乖地 我實行錫曬你
倆家都拖到實只手指尾
上去天棚放飛機

#錫曬你 駛乜講我直頭錫曬你
我係屋企帶定個影相機 替你攞景訓係地
照顧你 因住冷親 即刻冚多張被
買野「質」俾你食 郁D慌死你餓過饑

一於錫曬你 你乖乖地 我實行錫曬你
你想搬乜我做你好「咕喱」
冷氣機都托得起
@錫曬你 駛乜講我直頭 錫曬你
我洗衫洗褲又會整幾味 跟D飛仔冇得比

Repeat #

一於錫曬你 你乖乖地 我實行錫曬你
你想出街我做你好司機 送野疏爽冇慳皮

Repeat @

錫曬你 一於錫曬你

台長: 光夏
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文