24h購物| | PChome| 登入
2005-09-18 02:13:35| 人氣57| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

中秋嘉年華後的晚上

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返工, 9點返到去, 見到個天都陰陰暗暗咁...好似唔多掂咁.
之後收到我阿頭個電話,叫我問主席係出面露天既舞台洗唔洗搭帳篷,驚落雨有得用下,
經過我同謝先生同主席傾完後, 決定唔裝帳篷.

咁個個都做緊自己負責既野, 直至下午2點,
中秋嘉年華開始啦~~

我派緊長者迷利月餅給公公婆婆時, 佢地話:
快d派啦, 舊雨雲打到黎啦€€

我至望上個天, 嘩~~~~ 橫風橫雨, 小朋友 又吵又嚷,
咁我就扲住晒d文件呀,月餅呀,禮品呀,係咁跑返去有蓋通道,
以家算係settle down啦, 點知係舞台既同事仲未攪掂d音響野,
又未收好d音響, 咁我咪衝出去幫手....

幫完, 成身裡裡外外都濕透....
咁我今日著便服, 出街T+低腰牛仔褲+波鞋, 成身濕晒...我去換衫....得件返工白色SHIRT衫....換左成個WAITER咁...

到攪完嘉年華, 夜晚有個盆菜宴, 咁平台落晒雨, 點攪丫....為左班粵曲友(主席個老婆同佢老婆既朋友)......就落去UG層攪....

1) 咁D電線又技工拉過晒D線
2) 清潔部立刻去UG清理
3) 保安部立刻去幫手搬野
4) 通知買左盆菜宴既居民轉左地點辦
5) 招待班友仔

為左佢地.....攪咁多野....如果唔係, 叫佢地扲返屋企食冇咁煩...

去到UG層,同班粵曲友打招呼,應都唔應我,洗唔洗咁丫...
連我阿頭都被佢呼呼喝喝, 我阿頭火都黎.....
好彩我都算係 乙水 返佢至冇咁嬲咋 = =

咁係盆菜宴期間, 有抽獎活動, 要我扲一包12小包1公斤重既米,
一上膊頭....真係甘....
點知...扲到落去UG至知扲錯...吹脹..

到成個盆菜宴都完左後, 由於條褲都完左盆菜都未乾, D水+條褲好鬼死重...
執好晒D野,答車返屋企, 係車度, 諗住訓陣啦, 話晒都成個鐘頭車程.

點知....諗起了....今天那麼辛苦, 為了誰....
一遍的失落突然出來...

我真是傻瓜....我想多了.
睡吧~ 讓多餘的想法.用睡覺來打消吧

-------------------------------------------


最愛是誰


在世間尋覓愛侶
尋獲了但求共聚
然而共處半生都過去
我偏偏又後悔

別了她原為了妳
留住愛亦留住罪
誰料伴你的心今已碎
卻有她在夢裡

為何離別了 卻願再相隨
為何能共對 又平淡似水
問如何下去 為何猜不對
何謂愛 其實最愛只有誰
(何謂愛 誰讓我找到愛的證據)

任每天如霧過去
沉默裡任寒風吹
誰人是我一生中最愛
答案可是絕對


台長: 阿東
人氣(57) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

師兄
係我就係d盆菜到落藥毒啞她們 , 等她們唱呀嗱,哈哈
2008-06-22 01:48:52
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文