24h購物| | PChome| 登入
2007-08-24 18:30:46| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

華東五天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於返離啦...

呢個旅行都算唔錯...有得食..有得住...咁既價錢..算係咁啦~~

哈..重有一個好可愛既伯伯(成日都同我 & bf 玩)...一家10口既大家庭...唔識形容既一家4口(有小插曲..不過三級既..兒童不宜)..

南翔小龍包..好好味!!..東波肉亦唔差...

不過下次..只係去上海就好啦...已經好多野玩...又唔洗咁辛苦...

都唔明點解d大陸人..總係覺得我地d香港人好有錢..

真係想打死佢地..

始終都係香港好!!下次去旅行..應該會係..下年暑假啦...台灣...

期待個本我同你既旅行手記出世...

相見好..同住難..我同佢相處會產生一面鏡子的效應...

好好收拾心情...星期一就返工啦...收到風..我張枱好多字條呢!!係我d好同事留比我既...

返到去...大把野做lu..



台長: *~曼頭豬~*
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文