24h購物| | PChome| 登入
2006-10-31 22:27:05| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

為三餐奔波!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期晚飯都係學校搞掂 無家可歸! 哈哈
超級無敵搞笑啊~ 同泳兒.dodo.啊堅玩煮飯仔
其實無唸到哩點.我同泳兒但求填飽個度嘎嘖.
dodo同阿堅就係度曬幸福 高調浪漫 -_-!
你夾比我 我夾比你 好似屋企甘 好warm啊~哈哈
dodo&阿堅係兩公婆 我&泳兒係2姊妹 ...

佢地話呢 自從我留係學校搭食之後.
三餐開始有着落.以前都係食無定時 餐有餐無甘
我E傢日日都會逼佢地陪我食到飽爲止 哈 唔好虧待自己阿嘛!
前日食酸辣粉 辣得好過癮 ..琴日食飯團 手抓餅 ...正
今日就住家飯 ..呵呵 我已經唸好聼日食乜了! 就煲仔飯啦
好耐無食了 自從你唔係度... =_= 哎

台長: ♡MARIE♡
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文