24h購物| | PChome| 登入
2007-08-28 22:36:59| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在大英帝國的日子--第十三天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8/8/2007
明年今日將會係奧運開幕日~~
今日六點幾就起左身...咪就係阿captin話聽到有聲
要所有人去幫手lor,唔該哂wor
之後就開始係咁firing喇~~haha又係度狂燒ban round~~
ho high yor~~~kakaka
聽到人地幾聲槍聲就開始緊張>_<
之後發覺原來係佢地自己既exercise~~~
跟住就到我地自己同自己玩section battle drill喇~~
好正~真係估唔到lor....我個section個scount自己走左去lor=_=
等我仲以為少左個人tim......嚇死
燒完哂d ban round之後就執野走人~~
又係俾留底既一群....好在今次唔太遲~~~
等得唔算耐~^o^~~~但係就知左好多野~~hahahaha
坐車返camp既中途見到個天好靚~~~
返到camp.....發現聽日就要離開喇........有d唔捨得
唔捨得呢d既靚風景,唔捨得呢度既好人~~唔捨得呢度既活動~~
上個星期仲覺得時間都唔係過得好快jei~~
但係到左呢個星期....點解d時間快左咁多嫁?
好想可以過得慢一點.....好想可以過得長一點......
好想....留係度唔返香港.......唉.....
今日返到camp~~都係還store,執下野咁~~
開始要執番好個喼喇~~唔係就走唔到人...haha
仲有要執到唔overload....都真係有d難度=_=
仲有時間俾我訓下覺tim~~good~~
夜晚唔知係咪差唔多散camp所以超級正的~~
係bbq~~^o^好開心~~所有野都係任食~~
但係都係食左兩碟就收工lu......
食完dinner都係去左女仔房度hea~~但好早就收皮lu
因為大家都好眼訓~~

就算我唔可以俾你幸福
但係我都想祝你生日快樂

台長: 文ying
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文