24h購物| | PChome| 登入
2005-06-28 01:57:54| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開始實習lu~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/6/2005
今日終於都開始實習
返九點,八點鐘出門口
去到巴士站岩岩好有車~~lucky^^
入到馬鞍山都只係九點九左右~~早左呢~~
一去到,未有負責人返到=.=
等左一陣,moki返左
佢就叫我係counter坐一陣,因為再大d既carol先返
因為朝早佢地有大粒人黎睇site
所以就叫我係office入面睇文件
係working instruction,睇到我眼訓到死zzzz
睇左一陣,carol就帶我行一次個會所
原來冇我想像中咁大,有三張乒乓波台,一個gym room(都ok嫁),三個壁球室
仲有d活動房,有麻雀房,卡拉ok房,自修室,兒童遊戲室咁
原來入面樣樣野都要收費的=.=硬係覺得有d唔抵
個泳池都算大呀~~以私人會所黎講,不過得兩個救生員好似少左d bor
去左執個function room俾d大粒人用~~趕死
之後再落番去睇working instruction...真係訓左z.z
十一點幾d大粒人走哂就叫我出去counter幫手
同我一齊坐counter既有vienna,另外仲有個叫細豪既男仔
開頭唔係太熟counter既野,而且而唔係太多野做
所以都冇咩幫手,不過vienna都教左唔少野俾我^^
十二點同vienna一齊出去食lunch,果度附近真係冇咩野好食=.=
食完返去果時竟然落雨lor~.~濕左少少>.<
下晝返到去開始多人喇~~又有d細路仔係度走黎走去=.=自己整親自己~~
我都開始幫手做下野lu~~借下雜誌呀,locker呀咁lor
仲有開左泳池都有幫手賣飛^^
之後兩點半又有兩個人返工~~tony同gigi~~
發現呢間會所既人都好nice~~連d阿叔阿審都好nice^^
希望真係好到實習完啦~~
下晝多左野做~~有時都幫手book場,出單咁~~連電話都聽埋^^
第一日返,學既野都算係咁啦~~遲下想再學埋開活動室,開房咁先~~
但係我硬係覺得今日做既野有d似係保良局做咁^^"
下晝d時間過得快左~~~好快就五點收工~~
kaka,睇左七月份個更表~~1,7,9,14都放假~~^^
唔錯呀~~不過多數返夜晚wor~~好多時都要放八點幾
聽日返十二點~~可以訓耐d~~kaka
收工打番俾ada,佢叫我去幫佢去睇下邊度有得釘馬蹄鐵
佢聽日parade要用wor..駛唔駛真係咁趕呀??
出到荃灣,俾個阿審激親,差d想鬧佢嫁喇~~好在忍得住
係我又餓又眼訓既情況下,個人d脾氣都差d~~哼哼!!
返到屋企~~太眼訓喇~~一野就攤左係床度死左
夜晚十一點幾先醒左,肚餓,食左隻粽~~
之後訓唔番tim=.=但因為咁~~又睇到化蝶mv~~kaka
原來係現代舞~~好好睇^^

台長: 文ying
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文