24h購物| | PChome| 登入
2005-01-03 23:39:15| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/1(一) 再上"學"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於見返我d同學仔啦~~~!!!
好鬼耐都無見過~~真係好興奮噢~!!!^^

好彩我琴晚醒目乍~一次較左3個鬧鐘,打孑孑咁響~馬拉虫咁響先身到身乍!!
不過係嚇醒左~唉!不過要唸過其他辦法啦~!呢個方法都唔係咁掂~~好易俾佢嚇死...

今朝集會果陣zuri好恐怖~
無端端玲轉對住我講話要暈...嚇到我呢...好彩後尾無事乍~!!!!但衰人zuri竟然怪責我後知後覺囉~話我喎~做咩唔覺得奇怪我同佢傾計佢無咩reply...
........你又唔係唔知我比較鈍架嘛....:><:

lunch食KFC~因為佢話d$會娟俾去被海嘯破壞的國家~
好在媽媽個妹同佢妹夫平安無事乍~~~
去渡蜜月~遇到大災難~可能仲要親眼見到d屍...都真係幾恐怖~
dordor,con,8,踩士,林柿成班食脆雞係唔食皮囉~~~怪人~!
d脆左的皮先好味bor~!!!!
不過又講返d串燒雞皮囉...我真係兔枉呀~~~~~~好慘
哈哈~~~心心一定好鐘意我份咁別出心思的禮物啦~!!!
不枉我琴晚整好耐~~~哈~!!!都係想睇下你個無奈樣~~~哈哈~!!!

死人余偉滅到我塊面咁痛!!!!!!!!
仲要紅晒~~~~哼~!

zuri:我d monchhichi得意過你果d咁多~~~你輸左啦~~~呵呵!!!

班房裡面我至鐘意果隻樹熊無左啦.........嗚嗚嗚~
無得同mama扮聲玩公仔啦..............

台長: pk
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文