24h購物| | PChome| 登入
2004-12-19 12:17:22| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最鐘意聖誕節呀~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

18/12...
去左成日街~去左MK~勁爆多人囉~!!超辛苦~~迫到爆!!!
晌mtr入閘個位仲要排隊等喎~~~
之後返左TW行左一陣~~~唸住睇下買唔買到gift~
仲撞到sam同orange波~!哈~~~~~
夜晚同文鑫,anson佢地去左青衣食飯~~
哈~~9未路面的祥哥終於都蒲頭啦~!!
一樣咁百痴~~大學生喎~~~~~~~唉!!仲要係UST人
我地成班坐左晌出面食糖水~~~
食到11點幾~~~媛個mum已經打來吹要返家~~~真慘!
又一次撞到林柿囉~~~~~~

17/12...
上ms堂同econ堂好無奈~~我已經唔識架啦~~
李sir教ms都可以連d公式都唔熟...
劉sir仲勁~2堂econ解得果5條mc~~
我完全feel到佢自己好亂囉~!
俾著平時我地提出一d見解~~~佢實會ban我地
下畫我地成班地理人佈置班房~唔洗上地理~~~YEAH!
勁令呀~~個地理室~~~heehee
maggie bring左住樹熊返來~~哈~!!
勁似我家個b呀~~~~超鐘意呀~~!!!
放學晌hall度練歌~媽媽同爸爸都有來~~~~
嘩~~~不過好辛苦呀~~~我勁想暈囉~~真係要叫救命呀!!!

16/12...
我生日呀~~~~~~~~~~~哈哈~!!好開心~!!
thzthz同過我慶祝的人呀~~~hehe~!
哈~~~18相送...又大一歲lu~~~

個蛋糕好好味....不過食唔晒哦~!

台長: pk
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文