24h購物| | PChome| 登入
2004-12-01 21:57:23| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1/12(三) 愛我的~請別走!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我開始發覺我的發雞盲症愈黎愈嚴重啦~~
之前有好多次已經睇唔到cling,
今日返學連zuri都睇唔到...佢原來晌我好近的距離乍bor~!仲俾佢嚇親......
打招呼je...咁洗咁大聲我叫ge...
我就黎俾呀媛同zuri嚇到傻架啦........唉!!!

今朝早會ms.poon做分享~
佢講佢同佢老公同埋真愛~哈哈~
可靠的男人很多時都唔浪漫;而不懂浪漫是因為他們的理智。
搞到我都思考左一陣~~~~~
我現在只想要一個真正可以陪著我的人!
這個人很可能已經出現.............
女人真的會心軟,會感動。

econ堂超興囉~!!!!痴媽B的~~
佢究竟自己知唔知自己用左5堂講返上禮拜六補左6個鐘d野架!
好黑人憎囉咁樣...仲要食埋我地d小息時間!~
仲要叫我地去toilet要快d~就打鐘~佢都真係好好意思囉!!~
中化堂做group discussion,我同媛都要被迫做囉><
勁耐無做過啦~唔記得晒點做~~第一次做到咁迷惘!!!
唉~無計!!上年FinalExam遺下的陰影~~~
好記得條題目問愚公應否竹移山.....
真係shit囉!我連個故仔都唔知點樣...你知我點講...
於是乎唯有對住ms.fong齋坐.......

connie好野~~~~win左!!!!
但無give金沙俾我囉~!孤寒!~!!
滅szeto同sica超低b囉~~~~
"救命~~~~~"
geog堂quiz~又唔識啦~肥梗都有份~
成日的都滅葉好唔夾架喎~
專燈skip果d佢又出~

放左學呀康晌度蝦我~click我呀佢~~~~~~
同mama一走著草唔補ms~~~~~~~~

台長: pk
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文