24h購物| | PChome| 登入
2004-11-21 20:48:12| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/11 "媽媽...爸爸...奶媽"XDDD

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢日我地地理人去左房署~
果架旅遊車d位細到呀~佢唔好再細d~!
我同心心兩個咁瘦都唔夠坐呀!
勁好笑呀!!呀笨勁姣咁i滅葉做媽媽~~
滅葉即時超勁大反應~~~太好笑啦!!!
去度我同老公發晒顛狂影相!~!~
至衰俾"媽媽"阻住我地......咩啦!><"
之後去左M記食tea,再由何文田行去MK,俾詩琴點左囉~
原來係勁遠!!!不過我地沿途可以睇狗仔,貓仔~勁得意呀!!!!

搭MTR果陣我,心心,瑪基,82晌度比賽=>唔掂支竿,隻腳唔沃!
ah8,笨同媽媽負責睇~~~
82輸左~~~~~~~~太cheap啦!!!要請食糖水~!
之後上左金星打機等sica佢地一齊過去維巷~
原來媽媽同zuri一樣都係未食過果d"lolo野"架~~~
ah8同connie玩fing手果部機~
果刻中的ah8同平日上PE堂跳牛仔舞時係判若兩人~
我都忍唔住要串下佢呀!~!
我地全部人打拳~
呀笨最高~滅葉第二~心心又勁百痴啦!

我地16人去打邊爐,
=>我,心心,zuri,Dor,connnie,winko,82,笨,林柿,ah8,maggie,sica,滅葉,滅 林,popo同大波呀~!!!
哈~我都忍唔住要打去英皇調堂呀!!
好開心呀~~我地晌度8野~~8左勁多野~要update下d到資料先!!
我地勁影相,winko依然都係咁蝦我!!!
我地仲好有默契咁著黑色衫bor~!
winko晌度扮左好多人的笑聲呀~好好笑~!
"媽媽,爸爸,奶媽"真係要留意下原聲啦!!!!

走個陣我地晌商場度玩砰彭嘩~有回音架~!正!!!
滅林已經頂唔住好眼訓~
我地成班不停大叫同佢sayBYE~成街人都一定聽度@@嘩哈哈~
winko仲俾唔知邊個踩爛左對人字拖~
哈~~要著住佢走返入tungchung~~真ugly呀~~
我地仲去左食糖水~一間好難食的鋪頭!
(如果好吃的...我都唔會專燈入shamcheng,去青衣呢~!)
我返到屋企都12點lu~~~

==================================
今日成日打俾yanho成20次都唔接呀~~~~><"
唔打啦~~~~

台長: pk
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文