24h購物| | PChome| 登入
2004-08-05 10:23:48| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/8(三) 無鬼用的我~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又要返小學補課啦,
d檯登矮到呢....好似玩緊煮食仔咁囉~
亞Sir又講到鬼死咁詳細,
加埋d無聊笑話,簡直悶上加悶!!!
唯有要做住紙板公仔先啦~!~!ShitShit~~
最慘係無得睇流星花園呀~!~!~!

補完又要即閃返屋企換衫衫~
coz今日係陳伯生日呢~~
唉~!但而家我個座大堂又裝修,勁麻煩呀~
出入都要行去D座...超級勁唔方便喎~!~!~!
哈~亞Pui超犀利呀~~自己整左個蛋糕~~
仲俾我地玩到傻~~~哈~
原本可以去踩冰架....但最后去左碌拎lo~勁失望呀~
coz聽佢地之前講到好好玩,仲勁搞笑添~!~!
我碌拎又吹皮喎,仲要我隻手好痛,無力
d波最細又得8~我又用開7號喎~咁就好樣衰地輸了.....

之后上左tatming屋玩~
哈~成12個人晌度~迫到傻呀~~~~
得4個人有得打mahjong,
但有成9個人上陣~~
我,腸,figo,文鑫聯成一陣...勁噪~哈~好lowB~
打左一陣就去食飯lu~~~~
tatming勁型仔啦真係~~~<大龍雙唐傳>
哇哈哈~~~~笑到我地死呀~!


上面張相就係祥哥忍唔住要出手切蛋糕,
仲整到d生果跌鬼晒~!~!~!


今日心情有d down.................
我好想回到過去!~!~!
希望你可以愛惜生命,開放自己。
因為...
現在的你真的很不像你…

台長: pk
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文