24h購物| | PChome| 登入
2004-07-19 21:11:20| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18/7(日)Con-dom's Birth~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我最愛的condom,"sound E cry ler"
我地今次1行9人去大久保食日本野,
我地又係一如以往咁...超噪~噪到拆樓呀~~
叫左d好騎呢ge野食,咩咩"燒雞皮串燒""Pizza"
成班油仔晌到"屈"我叫埋呢d咁ge野....
我都無做過!~!~!!!又唔鬼信我呀~~~~~~~
我只不過係叫左4碟串燒je~~~~~~點都扯唔上雞皮呀~~~~
超衰呀你地~~~~~~winko仲一路數住我食左d咩野呀~~~~~~
哈~~佢晌到撩個waitress~~~超勁!!
condom收到勁多生果,飛天掃把and花花呀~

食完之後就晌兆萬出面圍圈環扑傻瓜~哈~
超壯觀呀~~~~唔緊要啦~周圍d人都唔識~
then上左去影貼紙相...迫到傻~~~~~~~呀
仲影完先知個鏡頭有得轉........哈~
仲晌其中一部扮影緊,但其實係用自己部dc影......
very低b呀~~~~~~~~但都搞左好耐呀~!
佢地最後去左打機,我就同Dor走先~~~~
coz我地都好耐無見又好耐無傾計lu....
原來佢之前同祥哥佢地去踩冰呀~~~~~
我都想踩呀~~~~勁耐無去過啦
記得以前成日都去ge.................


圖注:係影左數百次先合格架,大家細心留意下呢,我地arm arm圍左個cirle架

台長: pk
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文