24h購物| | PChome| 登入
2004-06-03 19:54:54| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/6 (四) 人生如戲,戲如人生?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於終於都等到今日睇啦~!!
真係超好睇呀~~我覺得~~
我地20幾人走左IFC睇呀~幾high啦~
可能因為自己係地理人啦~~~嘿~
套戲大約講世界末日有幾可怕,
雖然做到好誇張~不過又好緊張wor,
我覺得最緊張都係jack去救自己個仔&個仔晌船果一幕~!
仲幾感人添wor~果女主角^^
男主角又幾靚仔呢~~~~~~哈~~~~~

雖然Ms.Yip晌堂上都播過幾套呢d咁ge片~
但完全唔同感覺囉~呢套好睇十萬倍呀...
zurika睇到要遮住隻眼囉...
好誇張~只係好慘好慘~
佢仲要晌仲未係慘果陣已經遮住囉~cheap!!!
不過另我諗起我同馬馬果陣時呀~
coz我地以前經常睇鬼片,(可能佢以為我鐘意睇啦~ha)
而每次我睇親都一定會遮眼ge~~~^^

我地睇到4點幾,winko笑ms.yip係"carrot"哈~~~搞笑~
winko仲扯爛左ms.yip條SWAROVSKI鍊~好勁~

今日only上左3堂ja,
第一次自己一丁油晌班房度自修~
zuri,mama佢地去左練oral~你地就好啦~~
"勁羡慕呀~~~~~"
今日patrick同richard又唔去自修wor~悶死我啦~!!
lunch果陣去商場換衫,之後晌M記度食~
無端端聽到有人"嘩"一聲~
原來係"佢"..........................
講真我都想識下去~!!!
========================================

有時人大左,先會知道自己其實想要d咩...
對某d事物都會有唔同ge体會............

台長: pk
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文