24h購物| | PChome| 登入
2004-05-04 19:40:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/5 (二) 『豬肺』

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉...今日真係好黑仔~
原本好開心可以去FieldTrip架,但最尾都要改期,
話咩天氣唔好喎~有雷暴警言喎~~~嗚~嗚~嗚~
勁無奈呀....琴日仲鬼死咁好太陽~成30度...
好似改7/7去...但都唔係咁想去乍...
coz都唔係上堂時間去ge....

搞到我今日咩書都無帶,平時鬼死咁大個筆袋,
今日淨係帶左4樣文具搞掂~
結果又係要上堂...
仲俾林柿串我地咁快去完FirldTrip啦.....唉,算~~~


UE堂做左份Listening Quiz,無心情做so有d聽唔切...
之後派返98年份Usage...梗係唔合格啦..難到爆...得38%
Ms.sze話over35%ge都OK,不過我再好d囉~~太"閔"啦,容乜易fail架~
心如好勁呀,四十幾分...我都要努力d先啦~~
Lunch同左我細妹影相相呀~~~~~~~~哈哈~!!!好野~
之後我地晌地理室勁影相呀,搞到我地好似晌學校度FieldTrip~
不過今日唔係太想影相哦.......coz我果2粒大瘡瘡>,<
哈~跟住我地又分組做Exercise...我地RedEarth輸左...12/20
其他果2組太恐怖啦....18/20......

放學搭MTR果陣我地一如以往食住野~
今日又黑仔多次啦.....
俾果d MTR便裝職員charge......魚到爆炸~
好在果陣我無咩食到,晌到傾緊電話乍~呵呵~
出到荔景,點知勁好天呀...唉~~搞錯~~~~~

台長: pk
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文