24h購物| | PChome| 登入
2004-05-03 20:03:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/5 (一) 悶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日成日淨係齋坐~差唔多無上過堂...
悶到爆~亞8,connie果d簡直想打扁我呀~
中化淨係discuss~
GEOG又唔洗上~Ms.Yip無返~
佢話陪佢妹妹影婚紗相晒到塊面勁紅喎~~~~~~~哈哈~
仲以為佢係病鬼左~~~~
我‧DOROTHY‧ZURI‧YIMAN成2堂晌到傾聽日去海下d野~哈~
Heidi後尾講返話我地四個人由個頭講到落腳,仲未夠,仲傾埋袋,野食~
好似去旅行咁~~^^

之後小息大笨同梁晶細路打交,
大笨俾佢打到個眼鏡爆左,塊鏡片都碎埋(仲要唔係玻璃鏡片)
好慘呀~~Irene實心痛死~~~~~~

Lunch,Connie可以無拎銀包就走左...
行到入學校門口先記起~~
其實都有d關我事架...coz我一直拖住佢隻手~~~
如果唔係,佢一早已經發現啦....><
好在後尾都搵得返~~~好彩好彩

今日終於都見到MOMO啦~~
不過Zuri勁唔鐘意俾我見到.....話我實會笑佢囉...
講到我好衰咁...我又唔係Winko........
勁無奈呀...唉...hurting~


夜晚淨係食左白粥乍....都無胃口
聽日都唔知食咩好lu...

台長: pk
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文