24h購物| | PChome| 登入
2004-04-22 20:09:45| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/4 (四) 痛死我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家天氣鬼死咁熱,成30度~
但我仲著緊冬季果套呀,
不過晌班房就鬼死咁凍,好麻煩~

今日MS堂MR.Lee又忍唔住要話我地啦.....
輪住黎話咁ge...琴日先俾MS.SZE話完~
不過MR.Lee都唔算鬧我地ge,勁好聲氣同我地講道理,易d接受~
呢d就係男人同女人ge分別啦.....唉唉~
今日份Quiz有57/82呀,都幾開心架~嘿嘿~
不過份卷其實係一d都唔難>.<"
coz我見到s班d人係69/82架............

小息之後無啦啦個肚又痛返,痛得超勁,好辛苦......
痛到唔想講野,佢地話我塊面勁青,不過LUNCH之後復活lu~呵呵~
有心有心~o^.^o~

文化堂做果個小組討論,SAMSAM勁CHEAP囉~~~~~~~~~~差~
UE堂Ms.Sze就無琴日咁惡啦,不過都仲係有d野囉~
預左佢會咁講,Do or not do,up to you~

今日DOROTHY無返到學呀....
原來佢係扁圖線發炎喎~
要小心身子喔.....

而家個個都減緊肥....DOROTHY,YIMAN,MS.LEUNG.........
仲要好成功喎~我自己就晌到暴肥...救命

唔知佢地考CHEM考成點呢?!?
聽日考GEOG...

天日去see DanceShow~~~~期待~!

禮拜六返唔返呢???


台長: pk
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文