24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 13:54:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

28/3 (日) Kisskiss~~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有幾日都無寫左日記tim...heehee~
記得以前自己就成日話人地唔寫日記呀...
依家自己.......嘿嘿~
不過我有藉口架~呵呵~
日日都寫一篇ge話(=Q)--咪變左excess suppply??
咁咪愈黎愈小人黎(=P)~
但如果我間中寫...就會出現shortage....咁咪....嘿嘿~
我諗無人會明我上面講緊咩架啦~~~
除左zurika啦.....佢夠無聊...
應該會明瓜~呵呵~
不過為了你們,我都會堅持寫呀寫,寫呀寫ge~yeah~!!

今日成日都晌屋企,
做下hw,上下網,聽下歌,發下夢咁啦~
無咩特別~
晌屋企ge時候就係會亂諗野,
我諗左好多野呀:
諗下我自己,我和他的以前,仲有她
她正在做什麼呢,和誰在一起呢,
她和她一齊ge時候會是什樣呢...
她有否一刻在想我?
我在她心中有沒有被收藏的空間??
還是根本想我的人沒有她....
想著的東西...真的很多很多.

我真的害怕那一剎間的衝動...的感覺而得來的感情,
我還是歡喜那熟識的背影~



台長: pk
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文