24h購物| | PChome| 登入
2004-03-22 22:08:39| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/3 百感交集

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日無神神當完值同平日一樣返課室啦,
返埋我個位途中,俾ms.sze一句:Why u so late?
佢仲幾惡呀...我即刻無樣啦...
我而家特登咁遲ge???
都算啦,可能佢一時唔記得我係prefect啦~

跟住2個班主任就唔知發生乜事,
一唱一和咁話欠交周記d人放學留堂到6:30pm(最早),
都算啦,因為我有交...
之後ms.yip又話收唔齊geog功課就果一組成組要留堂..
結果3組裡面有2組都要留堂
我梗係勁興啦...我有交架喎,仲好有心機咁做.
扣分咪算囉...反正我只有geog先扣分~
ms.sze晌我隔離仲不停咁笑喎...
真係........晌到幸災落禍!

之後,lunch同ms.ling佢地食,
亞笨問左好多低B題俾我地估...
coz太低B,完全係估佢唔到,
但ms.ling就估到喎...呵呵~
結論係.......ms.ling俾我更低B~呵~

lunch後果3堂,
ms.szeto就一如以往好清楚我地今日俾人罰啦~
晌到潑泠水..........
可能係[說者無心,聽者有意]啦~~~~~
不過今日心情真係好麻麻..

唯一開心ge係...
同zurika無端端講起男仔著起紛紅色T-恤會好正,
我都有同感呀~特別係d又白淨又高瘦ge人呀~^^
我自己又勁鐘意PINK呢~~~
我果陣就幻想緊"他"著紛紅ge時候啦,
zurika都唔知架...coz我認成只有表妹知架乍~heehee
當然黑黑實實型ge人著淺紛紅也不錯啦~heehee~

台長: pk
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文