24h購物| | PChome| 登入
2006-04-11 23:41:40| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

痛苦回憶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知道點解每次同三江水做project都會好幸苦

一個勁高要求, 一個勁無主見,一個勁無料!

加上我,還有阿六月...ship log 又係一次痛苦回憶!

比起上個學期既ditribution好一點點!(因為上次有火星撞地球既阿道!)

呢一刻我覺得自己做彈盡糧絶,阿剛不能再折磨我--我要罢工!

做field trip亦係痛苦回憶,大家都問我你係點寫倒甘多字出來,我答我一路嘔心瀝血一路寫,跟住就就到了!

今晚經過再三炒作,又加了二百字!一共2250Wds,total 13頁!

開心,因為我學識左如果做一個快靚正既content page and formating.

放假又會係另一個痛苦開始!有偉大既Air log consolidation 同 essay..

見到個field trip report 宜家有死而眼閉的感覺!!^0^為四萬八加油!^0^

台長: 小冰
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文