24h購物| | PChome| 登入
2008-02-02 14:13:32| 人氣88| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

 ♥ Almost Over You (幾乎忘了你)  ;;

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

歌名:Almost Over You
歌手:Sheena Easton



I saw an old friend of ours today
今天碰到一位我們的老朋友,
She asked about you
她問起了你,
I didn’t quite know what to say
我真的不知道該說什麼。
Heard you’ve been making your rounds round here
聽說你回來好一陣子了,
While I’ve been trying to make tears disappear
當時我一直盡力忍住淚水。


Now I’m almost over you
如今,我幾乎忘了你,
I’ve almost shook these blues
我也快擺脫憂傷的心情。
So when you come back around
所以當你尋歡作樂,
After painting the town
回來以後,
You’ll see I’m almost over you
你會發現我就要把你忘記。


You’re such a sly one with your cold cold heart
你是個內心冷酷的狡猾傢夥,
Maybe leaving came easy
也許離開很容易,
But it tore me apart
但是我幾乎崩潰。
Time heals all wounds they say
他們說時間可以治愈一切,
And I should know
我當然明白,
Cause it seems like forever
因為感覺像是永遠,
But I’m letting you go
但是我卻決定放手讓你走。


Now I’m almost over you
如今,我幾乎忘了你,
I’ve almost shook these blues
我也快擺脫憂傷的心情。
So when you come back around
所以當你尋歡作樂,
After painting the town
回來以後,
You’ll see I’m almost over you
你會發現我就要把你忘記。


I can forgive you and soon
我可以原諒你,
I’ll forget all my shattered dreams
很快我就會忘記我破碎的夢,
Although you left me with nothing to show
儘管你除了痛苦,
Full of misery
什麼都沒有留給我。


Now I’m almost over you
如今,我幾乎忘了你,
I’ve almost shook these blues
我也快擺脫憂傷的心情。
So when you come back around
所以當你尋歡作樂,
After painting the town
回來以後,
You’ll see I’m almost over you
你會發現我就要把你忘記。

台長: 【 諭咩 】〃
人氣(88) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: (這是好歌:; ) |
此分類上一篇: ♥ 愛 請問怎麼走 ;;

    瘋子,,,
賊賊你ㄆ可以忘記第第ˊˇˋ

弟第會哭唷!!
2008-02-08 16:01:52
版主回應
當然不會忘記弟弟呀....
你說是不是呀

忘記是不可能呀  你這麼可愛誰會忘記你呢
2008-02-11 19:46:37
    瘋子,,,
   哈哈 xD
    你說的唷!噗可以忘記我唷︿&︿
      是是是是是是....

   
           愛死你囉︿&︿
2008-02-12 11:44:46
版主回應
嘻嘻.....
  是是是是我說的.. 不ˊ會忘記你的
  也愛妳呀
2008-02-15 22:23:15
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文