24h購物| | PChome| 登入
2005-04-25 11:41:36| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

綠毛回憶錄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

當綠毛有大肥三倍咁大隻果時。
佢坐係梳化仔上面(四人梳化),係右手邊放左個蛋糕。
係清蛋糕。

綠毛回想以前,好似大肥個拳頭咁大果時:

綠毛:果時好似食清蛋糕可以食幾粒鐘,個蛋糕仲係綠毛既八、九倍大架。
但係而家呢...綠毛好似食緊雞蛋仔咁樣...
一手拿一個..一啖就食左一個蛋糕...
如果可以好似以前咁樣,個清蛋糕有綠毛幾倍大就好咯..

綠毛:喂,雪球,同我拿jar 汽水出來呀。
雪球:喔?我kick住左呀....我洗完頭kick住左係個洗手盤度呀...
綠毛:乜你咁麻煩架?又要我行來行去...

於事,綠毛就放低左D雞蛋仔..呀,唔係,係清蛋糕先o岩,就去左雪球旁邊幫佢開熱水喇。

斑馬:係唷,過兩日大肥翻來架喇,你地快d執好間屋呀!
紳士:你睇我唔到,你睇我唔到~~~

就係咁樣,紳士就扮佢地個影偷走左出門口喇。

綠毛:乜間屋好似寬惝左咁多既?
斑馬:喂,叫外賣,有冇人要?
綠毛&雪球:我要!
斑馬:你地要咩喔?
綠毛:我要兩個大既至尊芝心批,厚底呀!多醬呀!仲有,半打蒜茸包.....er..仲有俾多兩支兩公升汽水。
斑馬:喂,唔該兩個大肥佬套餐...
斑馬:雪球呢?你要咩野呀?
雪球:三個錦瘦大會。
雪球:五個芝士湯。
斑馬:三個錦繡大會餐,加多兩個芝士湯。
斑馬:我呢就要....四個意粉,六個炒飯...仲有,兩個芝士湯,三jar汽水

台長: 肥肥瘦瘦毛毛
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文