24h購物| | PChome| 登入
2008-07-08 10:36:56| 人氣16| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

第1072日 睇老婆比賽...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝8點幾起身...
搞掂晒就同老婆出門口la,陪老婆去買早餐先...
之後等齊人就去葵盛東果間YMCA度la...
因為今日老婆要打YMCA盃ar...
好驚老婆隻腳又再傷,但係又想佢地贏,心情真係好矛盾!!
第一場佢地輸左lu,去左飲茶...
係果度hea左好耐,差唔多夠鐘就返去YMCA打埋下一場...
不過都係輸左,算la...
睇完就走la,返到屋企就沖涼,之後就煮飯la~
爸爸媽媽返黎就開飯la,食完就同佢地傾F.7學費既野...
點知媽媽話:咁貴gei,你lee年學左d咩??
      你成日都掛住出去玩,你升唔升到ga?
      不如你唔好讀la!
最後爸爸都係簽左通告繼續讀落去...好彩!!
我好似求佢地俾我讀落去咁...成績又唔係話好叻果隻~唉!!
但係個心真係有d難過...咁大個仔都仲要屋企人操心~
我知你地既錢真係搵得好辛苦,所以我真係會好俾心機去讀ga~
所以黎緊lee一年,老婆你原諒我la...
食完飯就上去老婆屋企la,哄返老婆先...
睇完電視就同老婆訓教教豬la...

台長: kit
人氣(16) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文