24h購物| | PChome| 登入
2003-09-09 16:49:13| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台灣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年8月28至31日 台灣

已經有一段長時間無比自己放過大假,今次轉工可算係大好機會!結果我同一位朋友∕表弟一齊參加一個台灣四天團...

由於發生既事太多... 要我逐一打晒出來恐怕會用盡我剩餘的幾日假期。所以我簡單地列出重點就算了。

﹣台灣的入境簽証異常地慢,等到火滾!

﹣行程不知所謂,悶到震! 所謂平野無好野應該就係咁...

﹣天氣熱到無人有...

﹣終於都去到傳聞中既(九份),果然非同凡響!感覺上好似去左<<千與千尋>>個神仙街咁,我地入左一間貴到爆既茶室飲茶... 遇上可愛有善既老婆婆同女孩子。可惜時間關係...無緣一試好有特式既九份的咖啡店!

﹣在鬧市遇上好好傾既小販小姐

﹣所謂著名既台灣夜市小食... 真係跌眼鏡!

﹣可能天氣真係太熱... 全街都係性感長腿美女。

﹣証明左周杰倫先生在台灣的受歡迎程度...

﹣購物點∕購物點∕購物點

﹣彿口蛇心導遊

﹣37度高溫之下竟然有人街頭跳舞

﹣感覺吾到有蟹粉既蟹粉小籠包

﹣晚上外出遇上三位性感小野貓

﹣台灣地鐵多靚女

﹣又一次証明左周杰倫先生在台灣的受歡迎程度...

﹣食到一碗完全無味既牛雜湯... 好野!

﹣西門町多美少女...

﹣熱熱熱

﹣自己行... 行到無野好行,上下就分別去左兩間 Online Caffee 坐,服務員全部都係靚女!好似去左旺角個D...

﹣再一次証明左周杰倫先生在台灣的受歡迎程度... 離境時個移民官竟然好似好好笑咁問我係吳係周XX,然後自己大笑... 仲衰到比排隔離既團友聽到!真係吹漲!


﹣﹣﹣﹣完 ﹣﹣﹣﹣

台長: 尚未設定
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文