24h購物| | PChome| 登入
2007-11-09 13:02:34| 人氣33| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

lunch time

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

多謝BEE BEE
日日都幫我食哂我D飯,
又或者同我交換飯盒,
等我可以食其他想食既野!
雖然爸爸煮既野唔係難食,
但來來去去都是同一種口味...


星期一:翠玉瓜、魚、薯仔條
星期二:魚、翠玉瓜、西蘭花
星期三:薯仔條、魚、番茄抄蛋
星期四:番茄抄蛋、翠玉瓜、魚

星期五

好YeaH!!!
終於唔使再食呀爸煮既飯...
因為唔記得帶個飯盒返去,哈哈!
少左個包袱,真係好輕鬆!
終於可以lunch舒舒服服出街食啦!
唔使再上8樓foodcourt同人逼,
唔使再兜黎兜去搵位坐,
唔使再去m記比人趕...

餃子、餃子、餃子...
雖然上次已經試左一次,
但心裡面仲係惦記住“他”
上次放工去食d皮硬左d
今次好好食呀~
雖然食完我都唔係好覺d餡有咩分別~
但我開心既係終於都係香港搵到呢d一碟碟點汁食既餃子,
雖然比起深圳面點王既價錢同質素仲差一些些,
但都好滿足ge la~
可以一面睇伙頭智多星一面食,
好開心呀~好似被d美食圍繞住咁!
仲有吃左麻醬麵啦、(好似我媽媽整果d花生醬+芝士撈麵)
羊肉串啦(地道的呢!很好味)
今次就食左番薯苗、(係菜黎ga見佢個名咁得意咪叫下law,原來一般ja)
棒棒雞、(真係啖啖雞脾肉呀)
蔥油餅、(真正既蔥油餅原來係圓形ga,
唔係出面三角形果d,一層層咁,仲脆卜卜tim)
有d口渴,就隨便叫左杯豆漿,原來d豆漿真係自家製的,芳香濃郁呢,suprise!)
我會再去的!!!

台長: 小妹
人氣(33) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

大蜜蜂
YEAH...每逢星期五都唔駛食沉悶的花蜜喇!可以同小蜜蜂周圍去食其他野lu ~
2007-11-24 17:30:10
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文