24h購物| | PChome| 登入
2008-06-08 23:04:02| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

= =" 好痛(6月9日早上更新了)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

可惡的咖啡

唔飲你又眼訓

飲左又胃痛=口-

今日飲左3杯黑咖啡了,

....................................................

如果胃超痛換黎英文高分,

咁我情願高分T_T



不過,




真係好痛
____________________________________________


以上的都係尋晚已經打左,

不過唔想開多一篇,都係係返到打

都係同1日je..不過胃痛都係承接中GE ...-~-

今朝竟然唔知醒,

2點幾先訓得著,3點SILEONG打過黎,

我竟然咩都聽唔到,

好彩賢賢4點7有打過黎比我炸..我睇返個電話

我山左鬧鐘不得止,仲有1個打過比蘇惠珍GE記錄 *口*

係蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍蘇惠珍牙!!

我做咩會打左比人地GA ,我唔會講左D咩野掛

人地都會幾驚NA下MA,都唔係話咁熟=~=

1陣返到去真係要好好問下佢~~


台長: KEICO*
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文