24h購物| | PChome| 登入
2004-08-16 19:18:22| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 荃灣!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日李嘉瑜叫我陪佢出荃灣,我就緊係陪佢出去啦,佢約左我1點不過我媽媽12點幾先叫我去影相,所以就要遲d先到啦,影完相就搞好所有野就出門口,霍子林,彬嘉寶同劉康誠都係道啦,佢地係7仔食野,之前食完佢地就去左煲煙,之前諗住走果陣李嘉瑜又點煙我咪一手就掉走左去囉,我掉完佢先問我係咪真係掉.我真係唔係好識答佢囉,之後我同李嘉瑜就出去,霍子林同楊嘉寶就去元朗啦,我去搭車之前就好似小學生去旅行買左小小野食食啦,係架車道傾左好多之前既野同去camp既野,so happy,我地去左愉景新城到睇CD,之前冇乜野行就南豐中心行啦,之後就去左三聯買書,甿完之後就去左大快活道食野啦,又傾計啵,食完就諗住去買電話繩啦,點知搵唔到間野係邊,咪去左影相囉,好好玩啵,之前李嘉瑜就去左買波衫,買完都差唔多6點,咁我就想搭西鐵啦,點知一出到傷場門口就唔識路囉,李嘉瑜咪問警察叔叔,好白痴囉,我講唔該叔叔,幾驚佢拎支搶射我,之後呢就行左勁耐,行左半個鐘都搵唔到係邊就勁問人,呢d野唔洗我做,行到勁累,同李嘉瑜差成條街,之後我就開左”truebo”追返李嘉瑜,返到去7點幾,竟然係邊打邊爐,之後就玩天外了,睇奧運,睇到3點幾咁樣就訓左啦。

台長:  ``血淚>|*
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文