24h購物| | PChome| 登入
2004-08-18 17:20:06| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

觀豚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

八月十七日
又係由於尋晚睇奧運,所以今朝又遲起身,不過好彩冇遲到。今日o既活動係以湊細路為名,去睇白海豚為實。因為我都冇乜點理過D細路,淨係不斷咁影海豚,今次係我第一次睇,發覺佢地數量都幾多下,經常浮出上面,不過就離我地好遠,影到都好似得粒白色野咁,用眼睇反而仲好!!!睇完之後回程,好嘈果D細路突然靜左落黎,我已經感覺到大獲,之後班細路開始黎料,暈o既暈,嘔o既嘔!!!場面極為壯觀,猶如放煙花一樣,搞到我都有D反胃
落左船,架車仲未到,咁我就同D細路玩左陣,佢地好似冇哂事咁,勁精神,好野!!!返到屯門,食完飯之後就同魚精過市心買書,買完之後就不斷咁hea,因為魚精仲未到湊女時間,我地好離譜咁入去哈迪斯齋坐,之後仲訓著左添,hea到太約五點,魚精就去湊女,所以離我而去,我忽然覺得自己好有義氣呀!!!
食完晚餐之後,突然心血來潮想去跑下步,咁就落街跑左陣,由新圍跑過IVE,之後就跑過建生,再由建生跑回家,其實都唔係跑左好耐,大約半個鐘,但係都已經死咁滯,我體能真係好弱雞......

台長: 茄太
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文