24h購物| | PChome| 登入
2004-08-05 19:09:51| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出左啦喂~ + 感概良多

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

出左啦出左啦!!
我等左一年,終於出左啦!!!

周杰倫最新Album vol.5----《七里香》

又一大力推介!→ 4.5 個大Apples!!!!
仲有半個,係因為始終都有快歌!多d 慢歌咪好lor~Jay作既曲既旋律不嬲都好好聽,詞反而係其次.

*強烈推介*

-七里香
聽完之後成個人都好舒服…記住合埋眼聽,更爽!

-擱淺
好一首情歌!絶!對於有大同小異既situation既朋友,一定好o岩feel啦~

其他歌都係絶對一聽,
雖不及以前某幾首好聽,但係第一隻vol.5 又係另一體會,又一個境界
唔係”買”花讚花香架~



P.S. 今日我明白到一樣野….做朋友係交心架,你拎個心出來,人地可能唔係咁諗bor,經得起時間考驗既,又有幾多?!….興幸我仲有一班協和好兄弟,好姐妹,好朋友仔!感謝主….我會珍而重之佢地..我唔會亂來!我學識點做一個人地朋友既角色..

台長: JUNE
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文