24h購物| | PChome| 登入
2010-10-09 01:02:53| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HAPPY FRIDAY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話明係HAPPY FRIDAY,梗係要過得happy啦~~  ^_^

一早已經夠happy,因為發現阿nick竟然同我「情侶裝」,即刻忍唔住要同佢合照,真係笑死我,有冇咁夾呀大佬!? 哈哈哈......之後lunch仲同幾個姐妹(dydy、珊珊、popo&rosa~)去左皇室堡食lunch,嘻嘻哈哈嘈喧巴閉咁又一餐 ^___^  Ryan尋日終於都返到香港喇,lunch仲專登拎朱古力去cwb俾我,雖然得幾粒,仲同其他同事分哂黎食,但係我都好開心呀,多謝佢,哈哈......等佢去完旅行返黎再食飯~~

放左工,當然要做D更開心0既野啦 ^o^ heehee...... D小朋友個個都大過左好多呀,只係一年0者,點解可以成個樣唔同哂,又高左勁多......哈哈......仲去左ifc食左好多串燒同埋牛油鹽拉麵添呀,超飽、超滿足,yeah~~~~~ 

相信下星期五都一樣會係HAPPY FRIDAY AR! ^O^ 

好期待聽日0既shopping同埋夜晚0既麥當當party呀!!!!!



p.s 其實唔淨止今日,呢幾日都好開心,因為見返好多舊朋友,又有好多舊朋友打俾我,吹下水都已經好開心啦,哈哈.....仲有......終於參觀過佢間新屋,見到佢咁幸福,我都好感動,期待月尾個婚宴呀~~~ 

台長: 布甸媽
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 不分類
TOP
詳全文