24h購物| | PChome| 登入
2005-07-05 21:52:27| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

殺左我罷啦!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嗨…不如殺左我罷啦!
真係好辛苦好辛苦……

我唔知我應該點做, 應該話, 究竟我做錯d咩?我點做先會做得好d?有冇人可以答到我?
一直以來我都有好比心機去做、有盡力希望可以做得好d, 但唔知點解, 硬係做極都唔夠好, 連我自己都覺得唔好, 人地又點去認同我呢?
我唔係要人讚(讚就梗係好啦!), 唔係要所有人都認同晒我, 至少, 唔好做人地ge負累先丫!真係覺得自己係ga!好蠢!又好煩, 咩都唔識要勁問人…我唔覺得有我同冇我有咩分別lor!其實…點解要請我?好多餘…我講緊我自己…

今日我問佢地:究竟我點先可以做得好d?
佢地話:冇得做得好d架!
佢地話唔關我事, 係 ‘佢’ge問題, 話個個都係咁, 叫我唔好介意…唔好令自己唔開心…
安慰又好咩都好啦!問題係~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我「冇可能」唔介意!!係介意我自己…

呢一刻, 我發覺我~~~好掛住~~阿倫~~呀!佢真係好好…好好…好好…

台長: 老三‧細 J
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文